FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: JAMNICA OTVORILA LINIJU ZA PROIZVODNJU SOKOVA U BOČICAMA

JASTREBARSKO, 1. kolovoza (Hina) - Najveći domaći proizvođač mineralnih voda Jamnica, članica koncerna Agrokor, otvorila je danas u svom pogonu u Jastrebarskom novu liniju za proizvodnju voćnih sokova u bočicama. Linija je vrijedna 1,5 milijuna njemačkih maraka, a sokovi u bočicama namijenjeni su prije svega ugostiteljstvu, iako će biti dostupni i u maloprodaji. Kapacitet nove linije je 3000 bočica na sat.
JASTREBARSKO, 1. kolovoza (Hina) - Najveći domaći proizvođač mineralnih voda Jamnica, članica koncerna Agrokor, otvorila je danas u svom pogonu u Jastrebarskom novu liniju za proizvodnju voćnih sokova u bočicama. Linija je vrijedna 1,5 milijuna njemačkih maraka, a sokovi u bočicama namijenjeni su prije svega ugostiteljstvu, iako će biti dostupni i u maloprodaji. Kapacitet nove linije je 3000 bočica na sat.#L# Ovom linijom, po riječima predsjednika koncerna Agrokor Ivice Todorića, Jamnica zaokružuje svoju tržišnu ponudu, a dio je velikih investicijskih ulaganja s kojima se koncern, u teškim gospodarskim uvjetima u kakvim je Hrvatska, može pohvaliti. Todorić je izjavio kako će u iduća tri mjeseca koncern uložiti daljnjih oko 100 milijuna njemačkih maraka u različite investicijske poslove, a uz 600 ljudi koliko je zaposleno tijekom ove godine, planira se zapošljavanje još barem 500 ljudi. Uz to, kazao je Todorić, nakon šest godina intenzivnih priprema tijekom jeseni se očekuje i izlazak koncerna na međunarodno tržište kapitala. Jamnica je najveći domaći proizvođač mineralnih voda (80 posto tržišta Hrvatske), a od ulaska u koncern Agrokor (1993. godina), u proizvodnju mineralnih voda investirano je više od 90 milijuna maraka, kazao je na svečanosti otvaranja predsjednik uprave Jamnice Ivica Sertić. Godišnja proizvodnja mineralnih voda iznosi oko 170 milijuna litara, a od prošle godine Jamnica je prisutna i na tržištu prirodnih voćnih sokova u čiju je proizvodnju u pogonu u Jastrebarskom investirano devet milijuna maraka. U samo godinu dana, istaknuo je Sertić, usprkos jakoj konkurenciji Jamnica je svoje sokove Juicy promovirala u prepoznatljivu hrvatsku marku koja već sada osvaja značajan dio domaćeg tržišta. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙