JASTREBARSKO, 1. kolovoza (Hina) - Najveći domaći proizvođač mineralnih voda Jamnica, članica koncerna Agrokor, otvorila je danas u svom pogonu u Jastrebarskom novu liniju za proizvodnju voćnih sokova u bočicama. Linija je vrijedna
1,5 milijuna njemačkih maraka, a sokovi u bočicama namijenjeni su prije svega ugostiteljstvu, iako će biti dostupni i u maloprodaji. Kapacitet nove linije je 3000 bočica na sat.
JASTREBARSKO, 1. kolovoza (Hina) - Najveći domaći proizvođač
mineralnih voda Jamnica, članica koncerna Agrokor, otvorila je
danas u svom pogonu u Jastrebarskom novu liniju za proizvodnju
voćnih sokova u bočicama. Linija je vrijedna 1,5 milijuna njemačkih
maraka, a sokovi u bočicama namijenjeni su prije svega
ugostiteljstvu, iako će biti dostupni i u maloprodaji. Kapacitet
nove linije je 3000 bočica na sat.#L#
Ovom linijom, po riječima predsjednika koncerna Agrokor Ivice
Todorića, Jamnica zaokružuje svoju tržišnu ponudu, a dio je velikih
investicijskih ulaganja s kojima se koncern, u teškim gospodarskim
uvjetima u kakvim je Hrvatska, može pohvaliti.
Todorić je izjavio kako će u iduća tri mjeseca koncern uložiti
daljnjih oko 100 milijuna njemačkih maraka u različite
investicijske poslove, a uz 600 ljudi koliko je zaposleno tijekom
ove godine, planira se zapošljavanje još barem 500 ljudi. Uz to,
kazao je Todorić, nakon šest godina intenzivnih priprema tijekom
jeseni se očekuje i izlazak koncerna na međunarodno tržište
kapitala.
Jamnica je najveći domaći proizvođač mineralnih voda (80 posto
tržišta Hrvatske), a od ulaska u koncern Agrokor (1993. godina), u
proizvodnju mineralnih voda investirano je više od 90 milijuna
maraka, kazao je na svečanosti otvaranja predsjednik uprave
Jamnice Ivica Sertić.
Godišnja proizvodnja mineralnih voda iznosi oko 170 milijuna
litara, a od prošle godine Jamnica je prisutna i na tržištu
prirodnih voćnih sokova u čiju je proizvodnju u pogonu u
Jastrebarskom investirano devet milijuna maraka.
U samo godinu dana, istaknuo je Sertić, usprkos jakoj konkurenciji
Jamnica je svoje sokove Juicy promovirala u prepoznatljivu
hrvatsku marku koja već sada osvaja značajan dio domaćeg tržišta.
(Hina) mku ds