ZAGREB, 28. srpnja (Hina) - Najveći domaći proizvođač mineralnih voda Jamnica, članica koncerna Agrokor, pustit će u rad idući tjedan, 1. kolovoza, novu proizvodnu liniju za punjenje sokova u bočicama (0,2 litre) u svom pogonu u
Jastrebarskom. Linija je vrijedna 1,5 milijuna njemačkih maraka, kazao je predsjednika uprave Ivice Sertića, sokovi u malim bočicama namijenjeni su ponajprije ugostiteljstvu i njihovom proizvodnjom Jamnica će zaokružiti svoju ponudu.
ZAGREB, 28. srpnja (Hina) - Najveći domaći proizvođač mineralnih
voda Jamnica, članica koncerna Agrokor, pustit će u rad idući
tjedan, 1. kolovoza, novu proizvodnu liniju za punjenje sokova u
bočicama (0,2 litre) u svom pogonu u Jastrebarskom. Linija je
vrijedna 1,5 milijuna njemačkih maraka, kazao je predsjednika
uprave Ivice Sertića, sokovi u malim bočicama namijenjeni su
ponajprije ugostiteljstvu i njihovom proizvodnjom Jamnica će
zaokružiti svoju ponudu.#L#
Osim spomenute investicije u proizvodnju sokova, ukupna
ovogodišnja ulaganja Jamnice u proizvodnju i prodaju dosegnut će
oko 12 milijuna njemačkih maraka, istaknuo je Sertić dodajući da će
se time nastaviti sve jače pozicioniranje tvrtke na tržištu.
Naime, upravo zahvaljujući reorganizaciji i novom pristupu prodaji
na tržištu udio među proizvođačima mineralne vode porastao je na 80
posto, a godišnja proizvodnja mineralne vode dosegnula je 170
milijuna litara (dva puta više nego prije rata).
Proizvodnja mineralne vode u stalnom je rastu što pokazuje i
podatak da je u prvoj polovici godine proizvodnja veća za 15 posto,
dok je u vrijeme početka najveće prodaje( lipanj), proizvodnja bila
za 37 posto veća nego isti mjesec lani, rekao je Sertić.
Šestomjesečni prihod veći je od planiranog za 12 posto i iznosio je
187 milijuna kuna, a na inozemna je tržišta plasirano 5,4 milijuna
litara mineralne vode (BiH, dio Slovenije, SAD, Kanada,
Australija, Njemačka).
U osvajanje tržišta sokova Jamnica je krenula u svibnju prošle
godine kada je započela proizvodnja u Jastrebarskom u što je
investirano devet milijuna maraka. U samo godinu dana proizvodnje
dvije vrste voćnih sokova Juicy njihova je prodaja zauzela dobru
poziciju na tržištu, kazao je Sertić, a lani ih je prodano 1,5
milijuna litara.
Od ulaska Jamnice u sastav koncerna Agrokor u proizvodnju je
investirano oko 90 milijuna njemačkih maraka.
(Hina) mku ds