FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: JAMNICA IDUĆI TJEDAN PUŠTA U POGON NOVU LINIJU ZA SOKOVE

ZAGREB, 28. srpnja (Hina) - Najveći domaći proizvođač mineralnih voda Jamnica, članica koncerna Agrokor, pustit će u rad idući tjedan, 1. kolovoza, novu proizvodnu liniju za punjenje sokova u bočicama (0,2 litre) u svom pogonu u Jastrebarskom. Linija je vrijedna 1,5 milijuna njemačkih maraka, kazao je predsjednika uprave Ivice Sertića, sokovi u malim bočicama namijenjeni su ponajprije ugostiteljstvu i njihovom proizvodnjom Jamnica će zaokružiti svoju ponudu.
ZAGREB, 28. srpnja (Hina) - Najveći domaći proizvođač mineralnih voda Jamnica, članica koncerna Agrokor, pustit će u rad idući tjedan, 1. kolovoza, novu proizvodnu liniju za punjenje sokova u bočicama (0,2 litre) u svom pogonu u Jastrebarskom. Linija je vrijedna 1,5 milijuna njemačkih maraka, kazao je predsjednika uprave Ivice Sertića, sokovi u malim bočicama namijenjeni su ponajprije ugostiteljstvu i njihovom proizvodnjom Jamnica će zaokružiti svoju ponudu.#L# Osim spomenute investicije u proizvodnju sokova, ukupna ovogodišnja ulaganja Jamnice u proizvodnju i prodaju dosegnut će oko 12 milijuna njemačkih maraka, istaknuo je Sertić dodajući da će se time nastaviti sve jače pozicioniranje tvrtke na tržištu. Naime, upravo zahvaljujući reorganizaciji i novom pristupu prodaji na tržištu udio među proizvođačima mineralne vode porastao je na 80 posto, a godišnja proizvodnja mineralne vode dosegnula je 170 milijuna litara (dva puta više nego prije rata). Proizvodnja mineralne vode u stalnom je rastu što pokazuje i podatak da je u prvoj polovici godine proizvodnja veća za 15 posto, dok je u vrijeme početka najveće prodaje( lipanj), proizvodnja bila za 37 posto veća nego isti mjesec lani, rekao je Sertić. Šestomjesečni prihod veći je od planiranog za 12 posto i iznosio je 187 milijuna kuna, a na inozemna je tržišta plasirano 5,4 milijuna litara mineralne vode (BiH, dio Slovenije, SAD, Kanada, Australija, Njemačka). U osvajanje tržišta sokova Jamnica je krenula u svibnju prošle godine kada je započela proizvodnja u Jastrebarskom u što je investirano devet milijuna maraka. U samo godinu dana proizvodnje dvije vrste voćnih sokova Juicy njihova je prodaja zauzela dobru poziciju na tržištu, kazao je Sertić, a lani ih je prodano 1,5 milijuna litara. Od ulaska Jamnice u sastav koncerna Agrokor u proizvodnju je investirano oko 90 milijuna njemačkih maraka. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙