FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: SEMINAR "PROBLEMATIKA TRGOVINE U BAVARSKOJ - ISKUSTVA"

ZAGREB, 3. srpnja (Hina) - Kako se mali trgovci mogu oduprijeti velikim trgovačkim lancima te kakav će utjecaj na razvitak trgovine u klasičnom smislu imati širenje tzv. e-commerca (trgovine putem Interneta) bile su neke od tema današnjeg seminara "Problematika trgovine u Bavarskoj - iskustva". Seminar je održan u suradnji Hrvatske obrtničke komore (HOK) i Obrtničke komore za Muenchen i Gornju Bavarsku.
ZAGREB, 3. srpnja (Hina) - Kako se mali trgovci mogu oduprijeti velikim trgovačkim lancima te kakav će utjecaj na razvitak trgovine u klasičnom smislu imati širenje tzv. e-commerca (trgovine putem Interneta) bile su neke od tema današnjeg seminara "Problematika trgovine u Bavarskoj - iskustva". Seminar je održan u suradnji Hrvatske obrtničke komore (HOK) i Obrtničke komore za Muenchen i Gornju Bavarsku. #L# Širenjem velikih trgovačkih lanaca ugrožavaju se male i srednje trgovine, pa se stoga takva poduzeća ujedinjuju u udruge kako bi zaštitili svoje interese, rekao je Wolfgang Fischer iz muenchenske Obrtničke komore. Tako u Bavarskoj postoji nekoliko tipova udruga u koja se ujedinjuju poduzeća koja nisu jedna drugima konkurencija (primjerice nekoliko proizvođača tekstila iz različitih gradova). U takvim se udrugama članovima nude različite usluge, od savjetovanja do zajedničke promocije na tržištu, istaknuo je Fischer. U posljednjih 25 godina u Bavarskoj se razvila udruga tzv. promidžbene kooperacije u koju se udružuju poduzeća jednog područja, primjerice iz centra grada. Po Fischerovim riječima, mala i srednja poduzeća ne mogu se sama izboriti za promociju, pa im stoga spomenuta udruga omogućava zajedničku promociju, promotivne akcije i dr. Razvitku klasičnog trgovanja u Bavarskoj, ali i u ostalim zemljama u posljednje vrijeme sve više konkurira razvitak trgovine putem Interneta. No, Fischer drži da taj vid trgovine neće egzistencijalno ugroziti vlasnike trgovina i njihove obitelji. Ulaganja u e-trgovinu zasad su jako velika, a tvrtke koje ulažu u to zasad bilježe gubitke, iako očekuju da će u skorije vrijeme od toga imati i dobit, istaknuo je Fischer. Po njegovom mišljenju, putem Interneta ljudi će sve više kupovati namirnice za svaki dan, dok će svu ostalu robu (odjeću, kućanske aparate, kozmetiku i dr.) i dalje kupovati u klasičnim trgovinama. (Hina) splj ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙