FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OKRUGLI STOL "OGRANIČENJE BRZINE ZA KOMERCIJALNA VOZILA I AUTOBUSE NA AUTOCESTI"

ZAGREB, 28. lipnja (Hina) - "Ograničenje brzine za komercijalna vozila i autobuse na autocesti" naziv je okruglog stola koji je danas u organizaciji Saveza vozača i automehaničara Hrvatske održan u Ministarstvu pomorstva, prometa i veza. Sudionici ovoga okupljanja, uglavnom stručnjaci s područja prometa, pokrenuli su inicijativu za izmjenom Zakona o sigurnosti prometa na cestama.
ZAGREB, 28. lipnja (Hina) - "Ograničenje brzine za komercijalna vozila i autobuse na autocesti" naziv je okruglog stola koji je danas u organizaciji Saveza vozača i automehaničara Hrvatske održan u Ministarstvu pomorstva, prometa i veza. Sudionici ovoga okupljanja, uglavnom stručnjaci s područja prometa, pokrenuli su inicijativu za izmjenom Zakona o sigurnosti prometa na cestama.#L# U ime organizatora okruglog stola govorio je Mladen Gledec, koji je istaknuo zahtjeve vozača komercijalnih vozila upućene Vladi da se usvoje viša ograničenja brzine u vožnji autocestama, odnosno da se autobusima dozvoli brzina do 100, a teretnim vozilima do 90 kilometara na sat. Trenutno, kako tvrdi, brzine kretanja komercijalnih vozila na autocesti nisu jedinstvene i imaju velika "raspršenja", što nije pozitivan čimbenik za sigurnost u prometu. Gledec je izvijestio da su komercijalna vozila u prvih pet mjeseci ove godine sudjelovala u 22 posto svih prometnih nezgoda, no ta vozila najviše i voze po cestama. Upozorio je na važnost da se hrvatski zakoni s područja prometa što prije usklade s onima u zapadnoeuropskim zemljama. Zoran Kalauz ispred Centra za vozila Hrvatske istaknuo je kako se snaga i brzina vozila sve više povećavaju, ali da se istovremeno pojačava i sustav kočenja vozila i pri većim brzinama. Stoga, naglasio je, i teretnim se vozilima mora dozvoliti da u potpunosti iskoriste performanse svojih kočnih sustava tako da im se dopusti veća brzina na autocesti. Upozorio je da od oko 100.000 teretnih vozila u Hrvatskoj samo 4.000 imaju ugrađene "ograničivače" brzine, kao i na problem starosti hrvatskog voznog parka. U ime Odjela prometne policije govorio je Rajko Horvat, koji je iznio stav MUP-a po kojem su trenutne zakonske norme glede ograničenja brzine komercijalnih vozila manjkave, te da je nužno ta ograničenja povećati u skladu s preporukama zapadnoeruopskih stručnjaka i domaćih udruga koje u tome imaju interes. Prije početka izlaganja sudionicima okruglog stola kratko se obratio ministar pomorstva, prometa i veza Alojz Tušek, koji im je izrazio podršku u radu i želju da se upozna s donesenim zaključcima. (Hina) tr im

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙