FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TRI ŽELJEZNIČARSKA SINDIKATA NAJAVILA PROSVJEDE

ZAGREB, 14. lipnja (Hina) - Tri željezničarska sindikata - Sindikat željezničara Hrvatske (SŽH), Sindikat infrastrukture Hrvatskih željeznica (SIHŽ) i Sindikat strojovođa Hrvatske (SSH) - najavili su da će do kraja mjeseca organizirati smanjenje brzine vlakova te djelomične i potpune prekide željezničkog prometa, ako Uprava HŽ-a i Vlada ne uvaže njihove zahtjeve za pokretanjem socijalnog dijaloga o stanju HŽ-a i položaju radnika toga poduzeća.
ZAGREB, 14. lipnja (Hina) - Tri željezničarska sindikata - Sindikat željezničara Hrvatske (SŽH), Sindikat infrastrukture Hrvatskih željeznica (SIHŽ) i Sindikat strojovođa Hrvatske (SSH) - najavili su da će do kraja mjeseca organizirati smanjenje brzine vlakova te djelomične i potpune prekide željezničkog prometa, ako Uprava HŽ-a i Vlada ne uvaže njihove zahtjeve za pokretanjem socijalnog dijaloga o stanju HŽ-a i položaju radnika toga poduzeća. #L# Predsjednici triju sindikata Darko Pavičević (SIHŽ), Darko Peričić (SŽH) i Nenad Mrgan (SSH) ustvrdili su na današnjoj konferenciji za novinare da od siječanjskih izbora pa sve do danas pokušavaju razgovarati s Upravom HŽ-a, Vladom, ministrom pomorstva, prometa i veza Alojzom Tušekom, no nailaze na oglušivanje i ignoranciju. Dok traje ta ignorancija, rekao je Darko Peričić, u HŽ-u se nastavlja pogubna praksa bivših uprava - putnički i teretni promet se smanjuju, izrađuju se diletantski programi restrukturiranja u kojima ponovno najveći teret trebaju podnijeti radnici kojima se najavljuju nova otpuštanja. "Štoviše, Uprava HŽ-a shvatila je šutnju Ministarstva kao odobravanje za svoje postupke", rekao je Peričić. Po riječima Darka Pavičevića, gubitak HŽ-a iznosi 620 milijuna kuna, ali on se ne sanira, već se država uglavnom posvetila izgradnji cesta. "Ne razmatraju se ekonomske, ekološke, vojno - političke i demografske prednosti željeznice, pa se čini da je cestovni lobi vrlo jak", rekao je. U prilog toj tezi, smatra Pavičević, jest i činjenica da HŽ u vlastitom dvorištu ima tri špeditera. Nenad Mrgan najavio je da će tijekom prosvjeda sindikati, uz početak socijalnog dijaloga, tražiti i povećanje cijene rada i sprječavanje otpuštanja, pogotovo stoga što bivši menadžeri HŽ-a i nakon razrješenja i dalje primaju iste plaće, iako zapravo ništa ne rade. (Hina) duk im

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙