ZAGREB, 20. lipnja (Hina) - Ciljevi tvrtke Tetra Pak u Hrvatskoj su biti prepoznat kao jedinstveni dobavljač opreme i ambalaže za mljekarstvo i industriju napitaka i ostale tekuće hrane koji svojim klijentima osigurava maksimalnu
tehničku i marketinšku podršku. Kazao je to generalni direktor Tetra Paka za područje Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine i Albanije Jean-Louis Vuille na današnjem prvom press clubu te tvrtke.
ZAGREB, 20. lipnja (Hina) - Ciljevi tvrtke Tetra Pak u Hrvatskoj su
biti prepoznat kao jedinstveni dobavljač opreme i ambalaže za
mljekarstvo i industriju napitaka i ostale tekuće hrane koji svojim
klijentima osigurava maksimalnu tehničku i marketinšku podršku.
Kazao je to generalni direktor Tetra Paka za područje Hrvatske,
Slovenije, Bosne i Hercegovine i Albanije Jean-Louis Vuille na
današnjem prvom press clubu te tvrtke. #L#
Hrvatski Tetra Pak d.o.o. dio je grupacije Tetra Pak Adria koja
pokriva tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Albanije. U Hrvatskoj je
Predstavništvo kompanije Tetra Pak službeno osnovano krajem 1992.
godine radi pružanja tehničke potpore klijentima putem servisne
službe u zemlji. Od 1998. godine djeluje domaća tvrtka Tetra Pak
d.o.o. koja zapošljava oko 30 djelatnika.
Tetra Pak je posvećen razvoju, proizvodnji i prodaji na tržištu
sustava za pakiranje i distribuciju tekućih namirnica. Trenutačno
je Tetra Pak jedina kompanija takve vrste koja je u mogućnosti
ponuditi klijentima sveobuhvatan sustav koji objedinjuje linije za
preradu s pakiranjem i sustavom distribucije.
Tetra Pak pakovanja koriste se za veliki broj različitih
prehrambenih proizvoda, primjerice, mliječnih i viskoznih
proizvoda, sireva i napitaka. U Hrvatskoj su tako najznačajniji
korisnici Tetra Pakovih proizvoda upravo mljekare i proizvođači
soka, među ostalima - Vindija, Dukat i Kim.
Na svjetskoj razini, Tetra Pak je prisutan u više od 165 zemalja,
ima više od 18 tisuća zaposlenih, a lani je ostvario ukupnu prodaju
u visini 6,8 milijardi eura. Također, na tržište je lani isporučio
86 milijardi različitih pakovanja u koje je stalo 51 milijardi
litara tekućih prehrambenih proizvoda.
(Hina) alt ds