NEW YORK, 17. lipnja (Hina/AFP) - Nakon emitiranja na televizijskoj postaji CBS triju epizoda "Survivora", nove igre istine u kojoj se kandidate "robinzone" neprestano snima na pustom otoku u Kineskom moru, prešao je iz statusa
televizijske uspješnice u društveni fenomen.
NEW YORK, 17. lipnja (Hina/AFP) - Nakon emitiranja na televizijskoj
postaji CBS triju epizoda "Survivora", nove igre istine u kojoj se
kandidate "robinzone" neprestano snima na pustom otoku u Kineskom
moru, prešao je iz statusa televizijske uspješnice u društveni
fenomen. #L#
Treći dio, emitiran protekle srijede navečer, privukao je 23
milijuna televizijskih gledatelja ili pet milijuna više nego
prethodnog tjedna, ustanovivši novi apsolutan rekord gledanosti te
televizijske postaje.
Igra, uvezena iz Švedske, suprotstavlja dvije ekipe (nazvane
"plemena") od osam osoba, odabranih na castingu među 6.000
kandidata. Na kraju svake epizode održava se glasovanje među
suparnicima kako bi se izbacilo jednog od njih s otoka.
Izraz "Glasujem za tvoje izbacivanje s otoka" već je ušao u
svakodnevni govor, a majice s frazom "Ne glasujte za moje
izbacivanje" nalaze se u prodaji. U poduzećima, na fakultetima,
organiziraju se klubovi "Survivors" (Preživjeli) u kojima se
kolektivno gledaju emisije.
Taj uspjeh, jedino usporediv, prema pisanju američkog tiska, s onim
koji je postigla mitska serija "Dallas" u svoje doba, mogao bi CBS-u
osigurati čelno mjesto među velikim televizijskim mrežama, ono
koje je protekle sezone pripalo ABC-u zahvaljujući igri (također
uvezenoj iz Europe) "Tko želi postati milijunaš"?
(Hina) bnš bnš