FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PROSVJETNO VIJEĆE PRIHVATILO OSNOVE ZA USTROJ ŠKOLSTVA REPUBLIKE HRVATSKE

ZAGREB, 16. lipnja (Hina) - Prosvjetno vijeće (PV) Ministarstva prosvjete i sporta na današnjoj je sjednici većinom glasova prihvatilo i uputilo na javnu raspravu tekst o Osnovama za ustroj školstva Republike Hrvatske. O predloženom tekstu bi se do 15. rujna trebali očitovati svi zainteresirani, posebice škole, strukovne i gospodarske udruge.
ZAGREB, 16. lipnja (Hina) - Prosvjetno vijeće (PV) Ministarstva prosvjete i sporta na današnjoj je sjednici većinom glasova prihvatilo i uputilo na javnu raspravu tekst o Osnovama za ustroj školstva Republike Hrvatske. O predloženom tekstu bi se do 15. rujna trebali očitovati svi zainteresirani, posebice škole, strukovne i gospodarske udruge. #L# Kako je zaključeno na današnjoj sjednici, Povjerenstvo PV-a će zaprimiti sve primjedbe i prijedloge, klasificirati ih i prirediti za sljedeću sjedicu Vijeća. Potom će ministar prosvjete i sporta konačni tekst uputiti hrvatskoj Vladi. Prvu verziju "Osnova za ustroj školstva RH", koja je doživjela neke promjene, na 50-tak je stranica priredio Antun Mijatović, profesor na zagrebačkome Filozofskome fakultetu, a na njemu su radili i ministar prosvjete i sporta Vladimir Strugar, njegov zamjenik Ivan Vavra i predsjednik PV-a Hrvoje Vrgoč. U tekstu o Osnovama ustroja školstva novine se odnose na dužinu osnovnoškolskoga obrazovanja, koje bi prema prijedlogu trebalo trajati devet godina s početkom uvođenja od 2004./2005. školske godine. Na devetogodišnje obrazovanje nastavlja se srednje obrazovanje u trajanju od dvije, tri, četiri ili pet godina. Na pojedinom stupnju srednjega obrazovanja polažu se završni stručni ispiti i državna matura, kojoj učenici nisu obavezni pristupiti. Oni koji su položili državnu maturu upisuju se na fakultete bez klasifikacijskoga ispita. Obavezno osnovno školovanje koncepcijski je podijeljeno na tri stupnja od po tri godine. Za srednjega stupnja (4., 5. i 6. razred) predmeti odgojne usmjerenosti se ne ocjenjuju, već se opisno ocjenjuje sudjelovanje i aktivnosti učenika. U posljednjem, višem stupnju (7., 8. i 9. razred), provodi se predmetna nastava a predmeti se ocjenjuju od 1 do 5, ali jedinica postaje prolazna ocjena. (Hina) mb ln

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙