ZAGREB, 8. lipnja (Hina) - Internet može biti platforma za povećanje prodaje, alat za pronalaženje najpovoljnijih poslovnih prilika te sredstvo za povećanje i potvrdu imagea kompanije. Kazao je to direktor tvrtke Wer liefert was?
Hrvatska ("Tko što nudi") Zvjezdan Čorbić, prilikom današnje promocije on-line usluga te tvrtke "Internet WLW servis - u službi Vašeg poslovnog uspjeha".
ZAGREB, 8. lipnja (Hina) - Internet može biti platforma za
povećanje prodaje, alat za pronalaženje najpovoljnijih poslovnih
prilika te sredstvo za povećanje i potvrdu imagea kompanije. Kazao
je to direktor tvrtke Wer liefert was? Hrvatska ("Tko što nudi")
Zvjezdan Čorbić, prilikom današnje promocije on-line usluga te
tvrtke "Internet WLW servis - u službi Vašeg poslovnog
uspjeha".#L#
Poslovanje putem Interneta tj. "e-business", kazao je Čorbić,
elektronička je povezanost svih poslovnih aktivnosti nekog
poduzeća sa kupcima, dobavljačima i sl. Pomaže razmjeni znanja,
učinkovitijem postizanju ciljeva, brže pronalaženje informacija
kao i bržu komunikaciju s kupcima i dobavljačima.
Tvrtka Wer Liefert Was (WLW), bavi se poslovnim informacijama,
djeluje u 13 europskih zemalja i zaprima više od 500 tisuća posjeta
na svoju Internet bazu mjesečno, a preko WLW-a obavi se oko 50
tisuća on-line upita i narudžbi mjesečno. Preko on-linea WLW-a
Hrvatska u svjetsko elektroničko tržište aktivno je uključeno već
više od 2500 hrvatskih poduzeća.
Čorbić je kazao kako će u nekoliko sljedećih godina "business to
business" kao dio trgovine putem Interneta rasti brže od svih
drugih dijelova Interneta. Brojne tvrtke aktivno koriste Internet
za poslovnu komunikaciju ali i pronalaženje novih kupaca i
povoljnijih dobavljača, kazao je on.
Broj korisnika Interneta na svijetu, prema podatcima iz ožujka,
iznosio je 304,36 milijuna, od čega se na Europu odnosilo 83,35
milijuna. Prema procjenama stručnjaka, očekuje se da će do 2005.
godine na svijetu biti 750 milijuna korisnika Interneta, a da će se
do 2002. godine elektronskom trgovinom obavljati poslova vrijednih
1234 milijardi američkih dolara.
Postoje procjene da u Europi trenutačno postoji oko 19 milijuna on-
line kupaca, a taj bi se broj do 2004. godine mogao popeti na 100
milijuna.
U Hrvatskoj, prema posljednjim podacima, 86 posto ljudi zna za
Internet, 14 posto barem jednom ga je koristilo dok se broj aktivnih
korisnika procjenjuje na 246 tisuća, od čega je 40 posto žena.
Od toga Internet 100 tisuća korisnika rabi u poslovne svrhe.
(Hina) alt db