FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: NAJAVA DOLASKA NOVIH TRGOVAČKIH LANACA U HRVATSKU

ZAGREB, 7. lipnja (Hina) - Dok se domaći mali trgovci suočavaju sa brojnim problemima u svom poslovanju, veliki inozemni trgovački lanci i dalje pronalaze svoje mjesto i interes na hrvatskom tržištu. Tako je ovoga tjedna najavljeno i otvaranje prvog trgovačkog centra francuskog lanca Leclerc. Gradnja njihova centra veličine 8000 četvornih metara trebala bi započeti tijekom lipnja u zagrebačkom naselju Španskom, a otvorenje se očekuje za godinu dana.
ZAGREB, 7. lipnja (Hina) - Dok se domaći mali trgovci suočavaju sa brojnim problemima u svom poslovanju, veliki inozemni trgovački lanci i dalje pronalaze svoje mjesto i interes na hrvatskom tržištu. Tako je ovoga tjedna najavljeno i otvaranje prvog trgovačkog centra francuskog lanca Leclerc. Gradnja njihova centra veličine 8000 četvornih metara trebala bi započeti tijekom lipnja u zagrebačkom naselju Španskom, a otvorenje se očekuje za godinu dana.#L# Zagreb će otvaranjem tog centra dobit šesti po redu trgovački centar u vlasništvu stranaca. Naime tijekom prošle godine austrijski trgovački lanac Billa otvorila je dva svoja centra, Segro jedan, dok je lanjsko otvaranje talijanskog Mercatonea izazvalo pravi prometni kolaps u gradu. Otvaranje svog centra za iduću godinu najavljeno je i iz najvećeg slovenskog trgovačkog sustava Mercator. Kako je ovih dana objavljeno u medijima i njemački Metro, koji spada međe vodeće svjetske trgovačke lance, planira skori dolazak na hrvatsko tržište. Poslovodstvo Leclerca u Zagrebu planira otvoriti čak tri trgovačka centra, a nakon Zagreba očekuje se širenje i na druge veće hrvatske gradove. Prvi njihov centar čija će gradnja uskoro započeti trebao bi otvoriti i između 300 i 350 novih radnih mjesta. Mali trgovci okupljeni u Cehu trgovine Hrvatske obrtničke komore od početka dolaska stranih lanaca upozoravaju kako bi, nastavi li se trend širenja stranih inozemnih lanaca, vrlo brzo moglo doći do propasti poslovanja malih trgovina, slično kao što se dogodilo i u nekim drugim susjednim državama. Mali trgovci pokušavali su pronaći i način da se odupru takvoj, sve jačoj konkurenciji predlažući primjerice urbanističko planiranje izgradnje trgovina što se dugi niz godina radi u Europi, ograničavanje radnog vremena velikih lanaca u vrijeme vikenda i sl. Jedan od prijedloga za opstanka malih trgovina bio je i okrupnjavanje i značajnije koncentriranje, o čemu je bilo pregovora s najjačom hrvatskom trgovačkom tvrtkom Konzumom. Niti jedno od tih rješenja do sada nisu realizirana, kažu u Cehu trgovine. Strani trgovački lanci, unatoč lošoj gospodarskoj situaciji u Hrvatskoj i slabijoj kupovnoj moći stanovništva i dalje pronalaze svoj interes na hrvatskom tržištu. To im, po objašnjenju stručnjaka, ponajprije omogućava pristup jeftinim izvorima financiranja, niže nabavne cijene koje proizilaze iz ekonomije veličine, moderna i razrađena tehnologija poslovanja dr. Spomenuti lanac Lecrec, inače, u Francuskoj ima 568 prodajnih mjesta, a prisutan je na tržištu Portugala, Španjolske i Poljske. (Hina) mku db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙