ZAGREB, 11. svibnja (Hina) - Osnovna preokupacija Kamping udruge Hrvatske (KUH) u ovoj i idućim godinama trebala bi biti povećanje standarda kampova čime bi se hrvatski kampovi približili onima iz emitivnih zemalja. Uz to cjenovna bi
se politika hrvatskih kampova trebala izjednačiti sa cijenama u kampovima u konkurentskim zemljama pa bi u tom slučaju hrvatski kampovi zasigurno bili mnogo konkurentniji, rečeno je na današnjoj osmoj skupštini KUH-a održanoj u sklopu 12. Međunarodnog poslovno-turističkog sajma ITTF-a na Zagrebačkom velesajmu.
ZAGREB, 11. svibnja (Hina) - Osnovna preokupacija Kamping udruge
Hrvatske (KUH) u ovoj i idućim godinama trebala bi biti povećanje
standarda kampova čime bi se hrvatski kampovi približili onima iz
emitivnih zemalja. Uz to cjenovna bi se politika hrvatskih kampova
trebala izjednačiti sa cijenama u kampovima u konkurentskim
zemljama pa bi u tom slučaju hrvatski kampovi zasigurno bili mnogo
konkurentniji, rečeno je na današnjoj osmoj skupštini KUH-a
održanoj u sklopu 12. Međunarodnog poslovno-turističkog sajma
ITTF-a na Zagrebačkom velesajmu.#L#
U ocjeni vrijednosti za novac (value for money) prema dostupnim
cijenama svih europskih kampova prema istraživanju njemačke
automobilske udruge ADAC, hrvatski se kampovi ne nalaze u društvu
najkvalitetnijih i najelitnijih kampova Europe. No, ADAC je
hrvatske kampove za kvalitetu usluga ocijenio sa ocjenom četiri i
pet (95 posto kampova). Stoga hrvatski kampovi odmah iza njemačkih
kampova imaju najkvalitetniji odnos cijena - vrijednosti usluga
koje su mjerene međunarodnim standardima. U KUH-u smatraju da
upravo u toj kategoriji leži razlog atraktivnosti hrvatske kamping
ponude budući da su ti kampovi, izuzevši Njemačku,
najkonkurentniji od kampova u svim mediteranskim zemljama.
Za ovogodišnju turističku sezonu KUH bi trebao izraditi projekt
kontrole kvalitete u suradnji s Ministarstvom turizma, a u tijeku
je i izrada projekta novog kataloga u suradnji s Hrvatskom
turističkom zajednicom (HTZ). Također, trebao bi izaći i In sight
kamping magazin s vijestima koje bi izdavali za sve sajmove,
kamping i auto klubove dva puta godišnje.
Kako je istaknuo tajnik KUH-a Jerko Sladoljev, pet primarnih
tržišta za Hrvasku čine 87,9 posto svih noćenja u Hrvatskoj. To su
Njemačka (34 posto), Slovenija (24 posto), Austrija (13 posto),
Italija (12 posto) i Nizozemska (4 posto).
U kampovima je lani ostvareno 7,6 milijuna noćenja što je 12 posto
manje nego 1998. godine, ali i 30 posto od ukupno ostvarenih noćenja
u Hrvatskoj u svim oblicima smještaja.
(Hina) splj ds