FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: POVEĆANJE STANDARDA U HRVATSKIM KAMPOVIMA

ZAGREB, 11. svibnja (Hina) - Osnovna preokupacija Kamping udruge Hrvatske (KUH) u ovoj i idućim godinama trebala bi biti povećanje standarda kampova čime bi se hrvatski kampovi približili onima iz emitivnih zemalja. Uz to cjenovna bi se politika hrvatskih kampova trebala izjednačiti sa cijenama u kampovima u konkurentskim zemljama pa bi u tom slučaju hrvatski kampovi zasigurno bili mnogo konkurentniji, rečeno je na današnjoj osmoj skupštini KUH-a održanoj u sklopu 12. Međunarodnog poslovno-turističkog sajma ITTF-a na Zagrebačkom velesajmu.
ZAGREB, 11. svibnja (Hina) - Osnovna preokupacija Kamping udruge Hrvatske (KUH) u ovoj i idućim godinama trebala bi biti povećanje standarda kampova čime bi se hrvatski kampovi približili onima iz emitivnih zemalja. Uz to cjenovna bi se politika hrvatskih kampova trebala izjednačiti sa cijenama u kampovima u konkurentskim zemljama pa bi u tom slučaju hrvatski kampovi zasigurno bili mnogo konkurentniji, rečeno je na današnjoj osmoj skupštini KUH-a održanoj u sklopu 12. Međunarodnog poslovno-turističkog sajma ITTF-a na Zagrebačkom velesajmu.#L# U ocjeni vrijednosti za novac (value for money) prema dostupnim cijenama svih europskih kampova prema istraživanju njemačke automobilske udruge ADAC, hrvatski se kampovi ne nalaze u društvu najkvalitetnijih i najelitnijih kampova Europe. No, ADAC je hrvatske kampove za kvalitetu usluga ocijenio sa ocjenom četiri i pet (95 posto kampova). Stoga hrvatski kampovi odmah iza njemačkih kampova imaju najkvalitetniji odnos cijena - vrijednosti usluga koje su mjerene međunarodnim standardima. U KUH-u smatraju da upravo u toj kategoriji leži razlog atraktivnosti hrvatske kamping ponude budući da su ti kampovi, izuzevši Njemačku, najkonkurentniji od kampova u svim mediteranskim zemljama. Za ovogodišnju turističku sezonu KUH bi trebao izraditi projekt kontrole kvalitete u suradnji s Ministarstvom turizma, a u tijeku je i izrada projekta novog kataloga u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ). Također, trebao bi izaći i In sight kamping magazin s vijestima koje bi izdavali za sve sajmove, kamping i auto klubove dva puta godišnje. Kako je istaknuo tajnik KUH-a Jerko Sladoljev, pet primarnih tržišta za Hrvasku čine 87,9 posto svih noćenja u Hrvatskoj. To su Njemačka (34 posto), Slovenija (24 posto), Austrija (13 posto), Italija (12 posto) i Nizozemska (4 posto). U kampovima je lani ostvareno 7,6 milijuna noćenja što je 12 posto manje nego 1998. godine, ali i 30 posto od ukupno ostvarenih noćenja u Hrvatskoj u svim oblicima smještaja. (Hina) splj ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙