FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DARIO VUKIĆ OPOVRGAVA SVE NAVODE HFP-A U VEZI "CROATIA LINEA"

ZAGREB, 15. travnja (Hina) - Dario Vukić, raniji predsjednik Uprave riječke brodarske kompanije "Croatia line" opovrgnuo je danas priopćenjem sve navode iznesene na jučerašnjoj konferenciji za novinare Hrvatskog fonda za privatizaciju (HFP) vezane uz slučaj Croatia Linea, odnosno njegovoj kaznenoj odgovornosti kao predsjednika uprave te tvrtke.
ZAGREB, 15. travnja (Hina) - Dario Vukić, raniji predsjednik Uprave riječke brodarske kompanije "Croatia line" opovrgnuo je danas priopćenjem sve navode iznesene na jučerašnjoj konferenciji za novinare Hrvatskog fonda za privatizaciju (HFP) vezane uz slučaj Croatia Linea, odnosno njegovoj kaznenoj odgovornosti kao predsjednika uprave te tvrtke.#L# Čelnici HFP-a jučer su, kako su rekli, podnijeli kaznene prijave protiv čelnih ljudi Name, PIK-a Vrbovec i Croatia Linea. Navodeći kako proizlazi da je njegov "najveći grijeh" što je nastojao spasiti teško zaduženu tvrtku, umjesto da je mirno prepusti stečaju, Vukić drži da je takva optužba - zanemari li se čak i značaj, strateški interes koji je Croatia Line imao za Republiku Hrvatsku, kao i uloga koju je poduzeće odigralo u ključnim vremenima stvaranja hrvatske države - "sama po sebi apsurdna, osobito u okolnostima hrvatskog gospodarskog i socijalnog sustava". Vukić napominje da je od dolaska u Croatia Line, 1992, pa sve do lipnja 1999. kada je podnio ostavku na mjesto predsjednika uprave, najlakše rješenje bilo pokrenuti stečaj, ali "samo za one koji u toj tvrtki nikada nisu radili, odnosno samo za one koji gotovo ništa ne znaju o linijskom brodarstvu, njegovom značaju i mogućnostima". Suprotno koncepciji stečaja, koja je visila nad Croatia Lineom i prije njegova dolaska, Vukić kaže kako je želio i maksimalno nastojao djelovati u cilju oporavka i spasa tvrtke, u čemu je "djelomično uspio". Bivši menagament poslujući godinama u gubicima doveo je tvrtku do ruba propasti, a velikim naporima i izvršenim racionalizacijama poslovanja do 1997, kaže Vukić, ostvarena je dobit iz poslovanja. No, u ključnom trenutku, kad je svim problemima s kojima su se suočavali pridodat i drastičan pad vozarina na svjetskom tržištu, nisu uspjeli dobiti podršku hrvatske Vlade i prebroditi probleme koji su nadilazili mogućnosti same kompanije. Izrađen je sanacijski program koji je Vlada sa velikim zakašnjenjem prihvatila i on nije, zbog tek djelomične provedbe, polučio očekivane efekte. Vladi je predloženo uvođenje subvencija za linijsko brodarstvo, što je do detalja dogovoreno, ali nije ušlo u prijedlog proračuna za 1999. godinu. Nakon toga izrađen je i prijedlog hitnih mjera za izbjegavanje nekontroliranog stečaja, koje je Vlada prihvatila, ali one nisu provedene, pojašnjava Vukić. Ocjenjujući optužbe predsjednika HFP-a apsurdnim, Dario Vukić zaključuje da to "još jedan u nizu pokušaja prikrivanja stvarnih uzroka propasti Croatia Linea, da se u javnosti imenuju osobe koje su tvrtku prezadužile i upropastile". (Hina) pp db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙