FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: MARKETINŠKI INFORMACIJSKI SUSTAVI U POLJOPRIVREDI

ZAGREB, 11. travnja (Hina) - Učvršćivanje i nadogradnja suradnje s brojnim domaćim i inozemnim institucijama, definiranje daljnjih potreba za podršku tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda te daljnja strategija razvoja marketinških informacijskih sustava neki su od ciljeva međunarodne konferencije "Marketinški informacijski sustavi" koja je danas, u organizaciji Ministarstva poljoprivrede i šumarstva, započela u Zagrebu.
ZAGREB, 11. travnja (Hina) - Učvršćivanje i nadogradnja suradnje s brojnim domaćim i inozemnim institucijama, definiranje daljnjih potreba za podršku tržištu poljoprivredno-prehrambenih proizvoda te daljnja strategija razvoja marketinških informacijskih sustava neki su od ciljeva međunarodne konferencije "Marketinški informacijski sustavi" koja je danas, u organizaciji Ministarstva poljoprivrede i šumarstva, započela u Zagrebu.#L# U iduća dva dana stručnjaci s područja poljoprivrednog informacijskog marketinga iz Njemačke, Nizozemske, Slovačke, Latvije, Slovenije, Makedonije, Bosne i Hercegovine te Hrvatske prezentirat će svoje dosege u razvoju marketinških informacijskih sustava, te pokušati definirati mogućnosti buduće suradnje, razvoja i poboljšanja takvih sustava. Ideja konferencije je utvrditi što je na području praćenja tržišta poljoprivrednih proizvoda urađeno u proteklom razdoblju, kako u Hrvatskoj tako i u drugim zemljama, kazao je pomoćnik ministra poljoprivrede i šumarstva Miroslav Božić. Tijekom održavanja konferencije bit će prezentirano i godišnje izvješće Tržišnog informacijskog sustava u poljoprivredi (TISUP) koje djeluje u sklopu hrvatskog ministarstva. Želja hrvatske strane je sve tržišne sudionike, kako domaće tako i inozemne, upoznati s mogućnostima koje TISUP nudi, istaknuo je Božić. Pod tim, nastavio je, misli na prezentaciju informacija o ponudi i potražnji te cijenama poljoprivrednih proizvoda u Hrvatskoj, što TISUP redovito prati i šalje u dvotjednim ili mjesečnim izvješćima svim tržišnim sudionicima, kojima ona pak pomažu u svakodnevnom donošenju poslovnih odluka. Kako bi se sustavi praćenja ponude i potražnje te cijena poljoprivrednih proizvoda u Hrvatskoj još bolje izradili potrebna su i iskustva iz drugih zemalja, posebice, zapadnoeuropskih gdje je to preduvjet za bilo kakvo organiziranje tržišne infrastrukture, istaknuto je na konferenciji. Takvi su sustavi jedna mala ali neizbježna karika, među brojnim drugima koje, među ostalim, Hrvatska još mora učiniti na putu ulaska u Svjetsku trgovinsku organizaciju (WTO). U Ministarstvu poljoprivrede i šumarstva vjeruju da će oni puno pomoći domaćem agraru kao i Zakon o poljoprivredi koji bi, prema najavama, trebao biti donesen za nekoliko mjeseci, a u kojem će se i formalno postaviti obveza davanja podataka i prikupljanja obavijesti. Uz to, njegovim donošenjem trebalo bi doći i do utemeljenja poljoprivrednog informacijskog centra jer nam je u interesu što transparentnije i otvorenije prikupiti i dati sve informacije o ponudi i potražnji poljoprivrednih roba na domaćem tržištu, kako bi se smanjio uvoz a povećala domaća prodaja, kazao je Božić. (Hina) mku db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙