ZAGREB, 7. travnja (Hina) - "Jutarnji list", visokotiražna hrvatska dnevna novina slavi dvije godine izlaženja. Izdavač Europapress holding i redakcija poslali su 6. travnja 1998. na tržište prvi novi hrvatski dnevnik u posljednjih
pola stoljeća, podsjeća Sanja Modrić, zamjenica glavnog urednika "Jutarnjeg lista". U povodu dvogodišnjice izlaženja lista Modrić ističe kako "Jutarnji" namjerava proširiti svoju nazočnost na tržištu.
ZAGREB, 7. travnja (Hina) - "Jutarnji list", visokotiražna
hrvatska dnevna novina slavi dvije godine izlaženja. Izdavač
Europapress holding i redakcija poslali su 6. travnja 1998. na
tržište prvi novi hrvatski dnevnik u posljednjih pola stoljeća,
podsjeća Sanja Modrić, zamjenica glavnog urednika "Jutarnjeg
lista". U povodu dvogodišnjice izlaženja lista Modrić ističe kako
"Jutarnji" namjerava proširiti svoju nazočnost na tržištu. #L#
Govoreći o daljnjem radu Modrić ističe da se planira čitava
stranica koja će biti posvećena religiji, jer redakcija lista
razmišlja da se jedanput tjedno opširno progovori o važnim vjerskim
temama. Namjera je "Jutarnjeg" zabilježiti sve važno što se događa
u Hrvatskoj i svijetu u području religije i vjere, ističe Modrić.
Od novih projekata navela je i razmišljanja redakcije o promijeni
koncepta unutarnje politike u smislu nastojanja da se dnevni
događaji odvoje od komentara i tema. Najveći problem "Jutarnjeg",
je premalo stranica, a da bi se one povećale ovisi i od izdavača. Ako
se poveća broj stranica uslijedit će još neke novosti koje list
planira, najavila je zamjenica glavnog urednika.
"Kada smo pokretali "Jutarnji" znali smo da ćemo uspjeti ako svaki
dan budemo pošteno informirali, otkrivali ono što se sakriva,
analizirali zbivanja, osvjetljavali mračna mjesta, poučavali i
zabavljali svoje čitatelje", naglašava Sanja Modrić.
"Jutarnji list" je još prije nekoliko mjeseci dostigao visoku
prosječnu prodanu nakladu, veću od 160 tisuća primjeraka.
(Hina) bma sšh