ZAGREB, 4. travnja (Hina) - Za obnovu hrvatske dionice tzv. unske pruge od Martin Broda do Knina, dugačke šezdesetak kilometara Ministarstvo pomorstva, prometa i veza RH ove godine kani odvojiti 16 milijuna kuna, objavili su iz
Hrvatskih željeznica (HŽ). Riječ je o vrlo važnom dijelu pruge za HŽ, jer bi se ponovnim otvaranjem pruge od Siska preko Sunje i Bihaća do Knina za promet, prijevoz dijela tereta prema splitskoj i šibenskoj luci mogao preusmjeriti s pruge kroz Liku na tzv. unsku prugu.
ZAGREB, 4. travnja (Hina) - Za obnovu hrvatske dionice tzv. unske
pruge od Martin Broda do Knina, dugačke šezdesetak kilometara
Ministarstvo pomorstva, prometa i veza RH ove godine kani odvojiti
16 milijuna kuna, objavili su iz Hrvatskih željeznica (HŽ). Riječ
je o vrlo važnom dijelu pruge za HŽ, jer bi se ponovnim otvaranjem
pruge od Siska preko Sunje i Bihaća do Knina za promet, prijevoz
dijela tereta prema splitskoj i šibenskoj luci mogao preusmjeriti s
pruge kroz Liku na tzv. unsku prugu. #L#
Nakon sastanka čelnika HŽ-a i Željeznica Bosne i Hercegovine u
ožujku, koji su izrazili obostrano zanimanje za što skorije ponovno
uvođenje prometa na pruzi Sisak-Sunja-Bihać-Martin Brod-Knin
odnosno tzv. unskoj pruzi te na pruzi Ploče-Mostar-Sarajevo-
Slavonski Šamac-Đakovo-Osijek-Beli Manastir-Budimpešta koji čini
C-ogranak Petog paneuropskog prometnog koridora, imenovano je
povjerenstvo koje će ustanoviti stvarno stanje tzv. unske pruge,
predložiti izvedbu prijeko potrebnih radova i odrediti rok do kada
bi ta pruga ponovno mogla biti predana u promet.
Naime, istaknuli su u HŽ-u, pruga kroz Liku, kroz koju se trenutačno
prevozi glavnina tereta prema dalmatinskim lukama, usko je grlo
zbog svojih loših tehničkih značajaka, ali i zbog njezinih čestih
"zatvora" koji su aktualizirani nastavkom remonta pojedinih
dionica.
(Hina) alt db