ZAGREB, 10. ožujka (Hina/STA) - Najveća slovenska trgovačka kuća Mercator, koja bi uskoro trebala otvoriti svoj prvi supermarket u Hrvatskoj (Pula), prošle je godine povećala prihod od prodaje za 16,3 posto, na 77,3 milijarde tolara
(2,9 milijardi kuna). Po nerevidiranim i nekonsolidiranim podatcima, dobit iz lanjskog poslovanja Mercatora dosegnut će 2,95 milijardi tolara (113 milijuna kuna).
ZAGREB, 10. ožujka (Hina/STA) - Najveća slovenska trgovačka kuća
Mercator, koja bi uskoro trebala otvoriti svoj prvi supermarket u
Hrvatskoj (Pula), prošle je godine povećala prihod od prodaje za
16,3 posto, na 77,3 milijarde tolara (2,9 milijardi kuna). Po
nerevidiranim i nekonsolidiranim podatcima, dobit iz lanjskog
poslovanja Mercatora dosegnut će 2,95 milijardi tolara (113
milijuna kuna).#L#
Grupacija Mercator, ukupno je u prošloj godini zabilježila 36 posto
veći prihod koji je iznosio 175 milijardi tolara. Prošlogodišnje su
joj investicije iznosile 29,9 milijardi tolara, a ove je godine za
ulaganja, prvenstveno u osnovna sredstva, namijenila 31 milijardu
tolara. Među najznačajnijim ulaganjima grupacije je proširivanje
Meractorove mreže u inozemstvu.
Ove godine Marcator namjerava završiti trgovačke centre u Puli i
Sarajevu, potom i supermarket u Zagrebu dok su u pripremi tržišna
istraživanja u Varaždinu i Rijeci. Realizacija tih projekata
trebala bi omogućiti ostvarenje plana grupacije da u bližoj
budućnosti 20 posto prihoda ostvaruje izvan slovenskih granica.
Trgovački centar Mercator, koji u Sloveniji ima 937 prodajnih
mjesta i zapošljava 11.500 djelatnika, lani je preuzeo 15 tvrtki, a
do sredine 2000. planira preuzeti i tvrtku Emona Merkur u kojoj
trenutačno ima udjel od 40 posto. Ako preuzme Emonu Merkur,
Mercatorov bi udjel u slovenskoj trgovini iznosio približno 32
posto.
U ovoj godini u grupaciji Mercator očekuju prihod od 200 milijardi
tolara, dok bi dobit trebala ostati na jednakoj razini kao i prošle
godine, kada su ostvareni rezultati nadmašili očekivanja u
tvrtki.
(Hina) kg ds