FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: DOBIT HEINEKENA U 1999. VEĆA 16 POSTO

AMSTERDAM, 3. ožujka (Hina/Reuters) - Najveći europski proizvođač piva Heineken prošle je godine povećao dobit za 16 posto u odnosu na prethodnu godinu - sa 445 milijuna eura na 516 milijuna eura, izvijestili su iz Heinekena ujedno najavivši da će kompanija predati ponudu za kupnju druge po veličini britanske pivovare Bass.
AMSTERDAM, 3. ožujka (Hina/Reuters) - Najveći europski proizvođač piva Heineken prošle je godine povećao dobit za 16 posto u odnosu na prethodnu godinu - sa 445 milijuna eura na 516 milijuna eura, izvijestili su iz Heinekena ujedno najavivši da će kompanija predati ponudu za kupnju druge po veličini britanske pivovare Bass.#L# Veću lanjsku dobit, vodstvo Heinekena, u čijem je vlasništvu 110 pivovara u 50 zemalja svijeta, pojašnjava boljom prodajom u SAD-u i Europi, a ona je 1999. dostigla 6,3 milijarde eura. Prošle je godine Heineken prodao pet posto više proizvoda vlastite marke, odnosno 20,4 milijuna hektolitara piva. Heinekenova je prodaja u SAD-u povećana za 11 posto, a u Europi za 14 posto. Dobit tvrtke ove bi godine, po očekivanjima, trebala dodatno porasti, a u Heinekenu smatraju da će moćne marke poput Heinekena i Amstela, uz globalnu pokrivenost tržišta i izvor financijskih sredstava, osigurati dugoročni rast dobiti unatoč nesigurnostima s kojima se kompanija susreće, primjerice lošim vremenskim uvjetima. Konsolidacija poljskih tvrtki Zywiec i Brewpole, preuzetih 1999., uvelike je doprinijela 21-postotnom rastu dobiti iz tekućeg poslovanja, a polovica toga rasta posljedica je, tvrde u tvrtki, veće i poboljšane prodaje te viših prodajnih cijena. (Hina) kg ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙