AMSTERDAM, 3. ožujka (Hina/Reuters) - Najveći europski proizvođač piva Heineken prošle je godine povećao dobit za 16 posto u odnosu na prethodnu godinu - sa 445 milijuna eura na 516 milijuna eura, izvijestili su iz Heinekena ujedno
najavivši da će kompanija predati ponudu za kupnju druge po veličini britanske pivovare Bass.
AMSTERDAM, 3. ožujka (Hina/Reuters) - Najveći europski proizvođač
piva Heineken prošle je godine povećao dobit za 16 posto u odnosu na
prethodnu godinu - sa 445 milijuna eura na 516 milijuna eura,
izvijestili su iz Heinekena ujedno najavivši da će kompanija
predati ponudu za kupnju druge po veličini britanske pivovare
Bass.#L#
Veću lanjsku dobit, vodstvo Heinekena, u čijem je vlasništvu 110
pivovara u 50 zemalja svijeta, pojašnjava boljom prodajom u SAD-u i
Europi, a ona je 1999. dostigla 6,3 milijarde eura.
Prošle je godine Heineken prodao pet posto više proizvoda vlastite
marke, odnosno 20,4 milijuna hektolitara piva. Heinekenova je
prodaja u SAD-u povećana za 11 posto, a u Europi za 14 posto.
Dobit tvrtke ove bi godine, po očekivanjima, trebala dodatno
porasti, a u Heinekenu smatraju da će moćne marke poput Heinekena i
Amstela, uz globalnu pokrivenost tržišta i izvor financijskih
sredstava, osigurati dugoročni rast dobiti unatoč nesigurnostima s
kojima se kompanija susreće, primjerice lošim vremenskim
uvjetima.
Konsolidacija poljskih tvrtki Zywiec i Brewpole, preuzetih 1999.,
uvelike je doprinijela 21-postotnom rastu dobiti iz tekućeg
poslovanja, a polovica toga rasta posljedica je, tvrde u tvrtki,
veće i poboljšane prodaje te viših prodajnih cijena.
(Hina) kg ds