FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: CESTOGRADNJA GLAVNA TEMA ČAČIĆEVE I TUŠEKOVE KONFERENCIJE

ZAGREB, 25. veljače (Hina) - Ministar pomorstva, prometa i veza Alojz Tušek pozvao je danas čelnike Splita i Dubrovnika da svoj konkretan prijedlog o brzoj cesti Zagreb-Split-Dubrovnik upute Vladi na razmatranje. Ni on, ni ministar javnih radova, obnove i graditeljstva Radimir Čačić nisu na današnjoj konferenciji za novinare govorili o mogućoj odluci Vlade, ne želeći, kako su rekli, ništa prejudicirati.
ZAGREB, 25. veljače (Hina) - Ministar pomorstva, prometa i veza Alojz Tušek pozvao je danas čelnike Splita i Dubrovnika da svoj konkretan prijedlog o brzoj cesti Zagreb-Split-Dubrovnik upute Vladi na razmatranje. Ni on, ni ministar javnih radova, obnove i graditeljstva Radimir Čačić nisu na današnjoj konferenciji za novinare govorili o mogućoj odluci Vlade, ne želeći, kako su rekli, ništa prejudicirati. #L# Prijedlog dvaju gradova većim se dijelom - na trasi od Splita do Dubrovnika - poklapa s važećom Strategijom prometnog razvitka, stoga su u nedavnom razgovoru s čelnicima tih gradova, resorni ministri i predložili da se aktivnosti usmjere na tu dionicu. Važećom Strategijom definirani su cestovni pravci i prioriteti, kojih se Vlada i resorna ministarstva moraju držati, a time i prioriteti u izgradnji autoputa Bosiljevo-Sveti Rok, rekao je Tušek. Tušek i Čačić su istaknuli kako za taj, u Strategiji planirani pravac, postoje i ugovorne obveze Vlade s tvrtkom Bechtel, koja ne bi pristala na izmjenu važećeg ugovora, već samo na novi ugovor. Ministri su podsjetili kako je Bechtel već jednom pristao na premještanje ranije dogovorene trase izgradnje autoputa, a do njih je, kako su rekli, stigla najava inicijative Zadra i drugih dalmatinskih gradova za zadržanjem postojećih prioriteta i pravaca iz Strategije. "O naplati cestarina na dijelu istarskog ipsilona u Vladi se nije raspravljalo", bio je kategoričan Čačić upitan za komentar izjave potpredsjednika Vlade Slavka Linića o tom problemu. Tvrtka na tom projektu - Bina Istra, dometnuo je Tušek, hrvatskoj je Vladi uputila zahtjev za nadoknadu štete u ukupnom iznosu od 177,57 milijuna njemačkih maraka, zbog nenaplaćivanja cestarina u razdoblju od 2000. do 2003 godine. "Hrvatska time kupuje svoju cestu od te tvrtke", smatra Tušek. Kapitalna ulaganja u izgradnju novih cestovnih pravaca, o kojima se ranije odlučivalo kroz funkciju potpredsjednika Vlade zaduženog za investicije, bit će ubuduće u okviru Ministarstva javnih radova, obnove i graditeljstva. "Vlada i Sabor znati će točno što se radi, koje su naše mogućnosti i potrebe, ali i moguće opasnosti s obzirom na čitav niz 'tempiranih bombi' koje mogu ugroziti funkcioniranje, pa čak i države", rekao je Čačić. Kao primjer je naveo raskid ugovora s Astaldijem o gradnji autoceste Zagreb-Goričan i naplatu 980 milijuna kuna jamstava što ih je država morala platiti krajem prošle godine. Dovršetak izgradnje autoceste Zagreb-Goričan najvjerojatnije će dobiti prioritet u gospodarskom dijelu Pakta o stabilnosti, smatra Čačić, napominjući kako je i susjedna Mađarska pokazala interes za dovršetak te autoceste. Prema njegovim riječima, ove će godine biti dovršeni svi započeti radovi. Potrebno je također platiti izvođačima radova te odlučiti o modelima izgradnje posljednje dionice od Brezničkog Huma do Komina, dužine 23 kilometra. Naime, iako je donedavni koncesionar Astaldi raskinuo ugovor, Čačić ni tu tvrtku ne isključuje kao mogućeg izvođača radova na posljednjoj dionice autoceste Zagreb-Goričan. (Hina) ggr db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙