FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ČAČIĆ I TUŠEK: CESTE SE GRADE PO STRATEGIJI PROMETNOG RAZVITKA

ZAGREB, 25. veljače (Hina) - Konkretan prijedlog Dubrovnika i Splita o davanju prioriteta izgradnji brze ceste od Karlovca, preko Gračaca, Knina, Splita do Dubrovnika, hrvatska Vlada nije dobila, pa se o njemu i ne može očitovati, izjavio je Alojz Tušek, ministar pomorstva, prometa i veza. Brza cesta Zagreb - Split - Dubrovnik, te podjela poslova između dvaju ministarstava, bile su glavne teme današnje zajedničke konferencije za novinare, ministra Tušeka i Radimira Čačića, ministra javnih radova, obnove i graditeljstva.
ZAGREB, 25. veljače (Hina) - Konkretan prijedlog Dubrovnika i Splita o davanju prioriteta izgradnji brze ceste od Karlovca, preko Gračaca, Knina, Splita do Dubrovnika, hrvatska Vlada nije dobila, pa se o njemu i ne može očitovati, izjavio je Alojz Tušek, ministar pomorstva, prometa i veza. Brza cesta Zagreb - Split - Dubrovnik, te podjela poslova između dvaju ministarstava, bile su glavne teme današnje zajedničke konferencije za novinare, ministra Tušeka i Radimira Čačića, ministra javnih radova, obnove i graditeljstva. #L# Strategijom prometnog razvitka Hrvatske definirani su cestovni pravci i prioriteti, a resorna ministarstva i Vlada moraju držati važećih zakona i propisa. Njima se daje prioritet izgradnji autoputa Bosiljevo-Sveti Rok, rekli su Tušek i Čačić. Budući da se prijedlog Splita i Dubrovnika na dijelu trase od Splita do Dubrovnika najvećim dijelom poklapa s trasom navedenoj u Strategiji, dvojica su ministara predložila tamošnjim gradskim vlastima da Vladi dostave konkretan prijedlog. To naravno ne znači da se time prejudicira odluka Vlade, rekli su Čačić i Tušek podsjetivši da za planirani pravac već postoje i ugovorne obveze s Bechtelom. Do ministara su stigle i najave kako će Zadar i još neki dalmatinski gradovi izaći s inicijativom za zadržanjem postojećih prioriteta i pravaca iz Strategije. Na upit o istarskom ipsilonu, odnosno naplati cestarina na toj cesti, odgovoreno je kako se u Vladi o tome nije raspravljalo. Tvrtka Bina Istra, kako je istaknuo Tušek, hrvatskoj je Vladi uputila zahtjev za nadoknadu štete u ukupnom iznosu od 177,57 milijuna njemačkih maraka zbog nenaplaćivanja cestarina u razdoblju od 2000 do 2003 godine, čime, naglasio je, "Hrvatska kupuje svoju cestu od te tvrtke". Čačić se osvrnuo i na, kako je rekao, dramatično stanje za proračun za 2000., odnosno na realizaciji proračuna za 1999. U 1999. se ušlo s dugom od 455 milijuna kuna za te vrste poslova, a prošla je godina završena s još 723 milijuna kuna duga. Time se na dijelu kapitalnih investicija dogodio proboj proračuna od 150 posto, rekao je Čačić. Projekt dovršetka autoceste Zagreb-Goričan najvjerojatnije će dobiti prioritet u sklopu gospodarskih planova Pakta o stabilnosti, rekao je Čačić. Ističe kako je i Mađarska pokazala interes za dovršetak te autoceste. U ovoj će godini, tvrdi Čačić, biti dovršeni svi započeti radovi na autocesti, potrebno je platiti dugovanja izvođačima, te odlučiti o modelima dovršetka autoceste odnosno izgradnje posljednje dionice od Brezničkog Huma do Komina, dužine 23 kilometra. Dvojica ministara govorili su i o djelokrugu rada te razgraničenjima djelatnosti između ministarstava. (Hina) ggr db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙