FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: MANJA LANJSKA PRODAJA LEVI STRAUSSA

NEW YORK, 23. veljače (Hina/Reuters/STA) - Američka tvrtka Levi Strauss, koja u svijetu predstavlja sinonim za traper odjeću, lani je zabilježila 14 posto manju prodaju i tako ostvarila najnižu razinu prodaje od 1990. Prodaja Levisovih proizvoda smanjena je prošloj godini na 5,14 milijardi dolara, sa 5,96 milijardi dolara koliko je iznosila 1998.
NEW YORK, 23. veljače (Hina/Reuters/STA) - Američka tvrtka Levi Strauss, koja u svijetu predstavlja sinonim za traper odjeću, lani je zabilježila 14 posto manju prodaju i tako ostvarila najnižu razinu prodaje od 1990. Prodaja Levisovih proizvoda smanjena je prošloj godini na 5,14 milijardi dolara, sa 5,96 milijardi dolara koliko je iznosila 1998.#L# Prošlogodišnji poslovni rezultati Levisa na najnižoj su razini još od 1985. kada su tvrtku preuzeli privatni vlasnici. Levisova prodaja povećana je od 1985. do 1996. za 2,6 milijardi dolara, na 7,1 milijardu dolara. Trend rasta zaustavljen je 1996., a od tada Levis bilježi smanjenje prodaje prvenstveno zbog etabliranja novih proizvodnih maraka traper odjeće poput marke Gap, Tommy Hilfinger i Calvin Klein. Lanjsku je godinu Levi Strauss započeo sa smanjenjem troškova poslovanja, zatvorio je polovicu (28) svojih sjevernoameričkih tvornica te otpustio 5.900 zaposlenika. Troškovi poslovanja tako su smanjeni za 245 milijuna dolara. (Hina) kg db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙