NEW YORK, 23. veljače (Hina/Reuters/STA) - Američka tvrtka Levi Strauss, koja u svijetu predstavlja sinonim za traper odjeću, lani je zabilježila 14 posto manju prodaju i tako ostvarila najnižu razinu prodaje od 1990. Prodaja
Levisovih proizvoda smanjena je prošloj godini na 5,14 milijardi dolara, sa 5,96 milijardi dolara koliko je iznosila 1998.
NEW YORK, 23. veljače (Hina/Reuters/STA) - Američka tvrtka Levi
Strauss, koja u svijetu predstavlja sinonim za traper odjeću, lani
je zabilježila 14 posto manju prodaju i tako ostvarila najnižu
razinu prodaje od 1990. Prodaja Levisovih proizvoda smanjena je
prošloj godini na 5,14 milijardi dolara, sa 5,96 milijardi dolara
koliko je iznosila 1998.#L#
Prošlogodišnji poslovni rezultati Levisa na najnižoj su razini još
od 1985. kada su tvrtku preuzeli privatni vlasnici. Levisova
prodaja povećana je od 1985. do 1996. za 2,6 milijardi dolara, na
7,1 milijardu dolara. Trend rasta zaustavljen je 1996., a od tada
Levis bilježi smanjenje prodaje prvenstveno zbog etabliranja novih
proizvodnih maraka traper odjeće poput marke Gap, Tommy Hilfinger i
Calvin Klein.
Lanjsku je godinu Levi Strauss započeo sa smanjenjem troškova
poslovanja, zatvorio je polovicu (28) svojih sjevernoameričkih
tvornica te otpustio 5.900 zaposlenika. Troškovi poslovanja tako
su smanjeni za 245 milijuna dolara.
(Hina) kg db