ZAGREB, 16. veljače (Hina) - Studenti Hrvatskih studija uputili su danas pismo javnosti u kojemu ističu da ne žele biti žrtve političkih previranja i zavjera, te da s indignacijom odbijaju da se postojanje i rad Hrvatskih studija vežu
uz određenu ideologiju i politički program.
ZAGREB, 16. veljače (Hina) - Studenti Hrvatskih studija uputili su
danas pismo javnosti u kojemu ističu da ne žele biti žrtve
političkih previranja i zavjera, te da s indignacijom odbijaju da
se postojanje i rad Hrvatskih studija vežu uz određenu ideologiju i
politički program.#L#
U pismu što ga je u ime studenata Hrvatskih studija potpisala
predsjednica podružnice Studentskoga zbora Svjetlana Miletić,
studenti pozivaju da se sudi kvalitetu njihovih studija, ali da
sudci "prije donošenja zaglavka dobro prouče premise koje su vezane
za studente, kadrove, radni prostor, uvjete rada i ono što je
ostvareno u proteklih osam godina".
Studente zabrinjava što se ministar znanosti tehnologije dr.
Hrvoje Kraljević, po njihovoj ocjeni, "koncentrira na političko
karakteriziranje umjesto da u javnosti nudi program i viziju
vraćanja autonomije Sveučilištu i izbacivanja politike sa
sveučilišnih institucija".
Apeliraju na sve koji su uključeni u problem Hrvatskih studija da
"svoje osobne i političke nesuglasice ne rješavaju preko
studentskih leđa". Napominju da se "nitko nije usudio upoznati sa
sadržajem Vodiča gdje su osnovne informacije o studiju" te da su
Hrvatske studije izabrali jer su oni u potpunosti zadovoljili
njihove želje i time što su drukčiji od tradicionalnih fakulteta i
programa.
"Ne želimo da nas se degradira i nepromišljeno osuđuje naš kvalitet
i osporava naše znanje", ističu studenti Hrvatskih studija.
Izražavaju i nadu da će javnost podržati studentski poticaj da se o
Hrvatskim studijima organizira javna rasprava na koju, posredstvom
pisma, pozivaju rektora zagrebačkoag Sveučilišta, ministra
znanosti i tehnologije te sve osobe kompetentne za raspravu.
Na kraju pitajući jesu li Hrvatski studiji Hrvatskoj ono što je
Sokrat bio Grcima, studenti upozoravaju kako je žalosno da u
demokratskoj državi kao što je Hrvatska, institucija koja mladima
omogućava stjecanje znanja, uči ih razmišljanju i slobodi
izražavanja u javnosti slovi kao društveno nekorisna.
(Hina) pp/ip mc