FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PRERANO ROĐENA DJECA MOGLA BI IMATI TEŠKOĆA U ŠKOLI

NEW YORK, 6. veljače (Hina/Reuters) - Djeca rođena više od osam tjedana prije termina mogla bi imati teškoća u školi ako ne pokažu uspjeh na predškolskim testovima između treće i četvrte godine, pokazala je studija.
NEW YORK, 6. veljače (Hina/Reuters) - Djeca rođena više od osam tjedana prije termina mogla bi imati teškoća u školi ako ne pokažu uspjeh na predškolskim testovima između treće i četvrte godine, pokazala je studija. #L# Oko 23 posto od ukupno 105 djece rođene prije termina (to jest prije 23. tjedna gestacije) odbilo je razvojni test, koji se obično daje djeci u dobi između tri i pol i četiri i pol godine, kažu dr. Diane Langkamp sa Sveučilišta am. drž. Ohio u Columbusu i dr. Jane Brazy sa Sveučilišta drž. Wisconsin u Madisonu. Ta su djeca općenito bila zdrava i nisu imala tegoba koje se povezuju s preranim rođenjem - kao što su cerebralna paraliza, mentalna retardacija ili poteškoće s vidom i sluhom. "Neka su djeca počela rješavati test i nisu ga završila, a druga su jednostavno odbila testiranje", kaže dr. Langkamp. U dobi između sedam i 10 godina istraživači su poslali upitnike roditeljima i učiteljima te djece. Pokazalo se da ona djeca koja su odbila test imaju više problema s koncentracijom i dva im puta češće "netko pomaže u školi nego djeci koja su završila razvojne testove", izvješćuju liječnice u "The Journal of Pediatrics". "Znamo da je kod prerano rođene djece dva puta vjerojatnije da će imati problema u školi nego djeca rođena u terminu", napominje dr. Langkamp. "Zanimalo me je li kod prerano rođene djece koja u predškolskoj dobi ne dovrše razvojne testove povećan rizik od problema u učenju u školskoj dobi." Ako takvu djecu dovoljno rano otkrijemo, mogli bismo im pomoći da izbjegnu gubitak samopouzdanja i kasnije probleme u školi, tvrdi dr. Langkamp. "Predškolski razvojni testovi vrlo su korisni za prerano rođenu djecu", kaže. "Neuspjeh na takvom testu ili odbijanje testiranja mnogo više govori o budućim školskim problemima nego bilo koja druga procjena. U tim bi slučajevima roditelji morali komunicirati sa školom kako bi se problemi rješavali unaprijed i kako bi dijete izbjeglo neuspjeh u ranoj dobi." (Hina) dgk dgk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙