FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: SEZONALNOST OBILJEŽJE HRVATSKOG TURIZMA

ZAGREB, 13. siječnja (Hina) - Od lipnja do rujna u Hrvatskoj se ostvaruje 87 posto ukupnog turističkog prometa. U samo dva ljetna mjeseca, srpnju i kolovozu ili "špici" turističke sezone bilježi se 67 posto turističkog prometa. Zbog toga je sezonalnost tipično obilježje hrvatskog turizma, ističe se u članku u međunarodnom interdisciplinarnom časopisu "Turizam" Hrvatske turističke zajednice i Instituta za turizam.
ZAGREB, 13. siječnja (Hina) - Od lipnja do rujna u Hrvatskoj se ostvaruje 87 posto ukupnog turističkog prometa. U samo dva ljetna mjeseca, srpnju i kolovozu ili "špici" turističke sezone bilježi se 67 posto turističkog prometa. Zbog toga je sezonalnost tipično obilježje hrvatskog turizma, ističe se u članku u međunarodnom interdisciplinarnom časopisu "Turizam" Hrvatske turističke zajednice i Instituta za turizam. #L# U hrvatskim je turističkim odredištima u srpnju i kolovozu prošle godine bilo zabilježeno 17,7 milijuna noćenja, što je ujedno i 81 posto ukupno ostvarenih noćenja tijekom 1999. U dvadesetak najznačajnijih turističkih mjesta na hrvatskoj obali u tim je mjesecima bilo realizirano 8,5 milijuna noćenja. I polovina turističkog prometa ostvarenog u osam mjeseci prošle godine u Hrvatskoj, zabilježena je samo u tim destinacijama. Sva vodeća hrvatska turistička mjesta, osim glavnog grada Zagreba, nalaze se na jadranskoj obali. Većina značajnijih turističkih odredišta nalazi se na sjevernom Jadranu, od čega ih je desetak u Istri (Umag, Katoro, Novigrad, Tar, Poreč, Vrsar, Rovinj, Pula, Medulin, Rabac) i sedam na Kvarneru (Opatija, Krk, Punat, Baška, Selce, Mali Lošinj, Lopar), dok su dva na jugu Dalmacije (Baška Voda i Dubrovnik). Među njima vodeća turistička mjesta su Poreč, Rovinj i Vrsar. Inozemni su turisti u Hrvatskoj dominantni jer ostvaruju 81 posto ukupnih noćenja, a njih 88 posto borave u dvadesetak najznačajnijih turističkih mjesta. Među strancima koji borave u Hrvatskoj, najbrojniji su Slovenci, Nijemci, Česi, Talijani i Austrijanci, koji ostvaruju 63 posto od ukupnog broja inozemnih noćenja. Uočeno je da jednu trećinu ukupnog hrvatskog turističkog prometa ostvaruju turisti s tih pet emitivnih turističkih tržišta, koji za mjesto svoga boravka biraju jedno od dvadesetak spomenutih vodećih turističkih mjesta. Tijekom prošle godine domaći i strani turisti za vrste smještaja najradije su birali hotele, kampove, privatne sobe i turistička naselja u kojima je bilo registrirano i 95 posto svih noćenja u Hrvatskoj. Spomenute vrste smještaja birali su i gosti u vodećim turističkim mjestima, ali su oni za svoj smještaj najradije koristili kampove, a potom hotele i turistička naselja. (Hina) splj ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙