FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:POSLOVANJE KRAŠEVIH D.O.O. U 1999. GODINI

ZAGREB, 5. siječnja (Hina) - Poslovanje Kraševih društava sa ograničenom odgovornošću (d.o.o.) u prošloj je godini bilo usmjereno na ostvarivanje planskih ciljeva. Pritom su zadovoljavajuće rezultate ostvarili zagrebačka Kraš-trgovina, Krašcommerce iz Novog mesta, Kraškomerc iz Skopja te Kraš-CZ iz Praga. Istodobno, skromniji rezultati ostvareni su u Kraš trgovini iz Širokog Brijega te u Kraš-Slovakia.
ZAGREB, 5. siječnja (Hina) - Poslovanje Kraševih društava sa ograničenom odgovornošću (d.o.o.) u prošloj je godini bilo usmjereno na ostvarivanje planskih ciljeva. Pritom su zadovoljavajuće rezultate ostvarili zagrebačka Kraš-trgovina, Krašcommerce iz Novog mesta, Kraškomerc iz Skopja te Kraš-CZ iz Praga. Istodobno, skromniji rezultati ostvareni su u Kraš trgovini iz Širokog Brijega te u Kraš-Slovakia.#L# Kraš trgovina d.o.o. Zagreb u prvih je deset ovogodišnjih mjeseci u ukupnoj količinskoj realizaciji Kraša na tržištu Hrvatske sudjelovala s 972 tone ili osam posto. Taj je rezultat, istaknuli su, ostvaren smanjenim brojem prodavaonica u odnosu na prošlu godinu, a uspjeli su zadržati i financijski promet postojećih prodavaonica na približno jednakoj razini kao i lani. Putem Krašcommerca d.o.o. iz Novog mesta u prvih je deset mjeseci na slovenskom tržištu prodano 1319 tona proizvoda, što je 5,2 posto više nego u isto lanjsko doba. Najviše je prodano keksa i vafla i to 838 tona, što čini 64 posto ukupne Kraševe prodaje na tom tržištu. Kako su kazali u tvrtki, predviđaju da će osnovni plan prodaje ispuniti u cijelosti, pri čemu očekuju realizaciju 7,1 posto veću od prošlogodišnje. U 2000., također planiraju i veća ulaganja u marketing. Kraškomerc, DOOEL Skopje, u spomenutom je razdoblju prodao 32,7 posto više proizvoda u odnosu na isto lanjsko razdoblje, dok je plan za 1999. godinu ostvaren s približno 80 posto. Tijekom listopada prodaja Kraševih proizvoda povećana je 22,3 posto, a najviše je prodano proizvoda iz grupe kakao proizvoda, što čini oko 71 posto ukupne prodaje u listopadu za makedonsko tržište. Zbog uvođenja carina i prelevmana, kao i jačanja domaće i inozemne konkurencije na tržištu Bosne i Hercegovine, Kraš trgovina d.o.o. iz Širokog Brijega zabilježila je pad prometa. Tako je u prvih deset mjeseci prodano 1368 tona Kraševih proizvoda, 28 posto manje od istog razdoblja lani i 30 posto manje od plana. Osim toga, prodano je i 20 tona robe ostalih dobavljača. U 2000. godini Kraš planira na tržište BiH plasirati 1900 tona proizvoda. Skromni rezultati, kažu u Krašu, ostvareni su i u Kraš-Slovakia, s.r.o. Zvolen, no u sljedećoj godini očekuju stabilnije tržišne rezultate u Slovačkoj i zemljama Srednje Europe. Kraš-CZ Praha, u listopadu je prodala 20 tona Kraševih proizvoda, što je 18 posto više od plana. Pritom je najviše prodano kakao proizvoda. Od srpnja do listopada prodano je, pak, otprilike 40 tona proizvoda, 4,5 posto više od plana, a prodano je i četiri tone proizvoda ostalih dobavljača. (Hina) tp db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙