FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: LEDO U 2000. PLANIRA JAČI IZLAZAK NA INOZEMNA TRŽIŠTA

ZAGREB, 21. prosinca (Hina) - Iako se ovogodišnje poslovanje najvećeg domaćeg proizvođača sladoleda Ledo, članice koncerna Agrokor, odvijalo u izuzetno teškim gospodarskim uvjetima tvrtka je i ove godine zabilježila rast, te tako nastavila s dugogodišnjim trendom uspješnog poslovanja. Ledo je tijekom godine povećao svoj udjel na tržištu za devet posto, a planom za idući godinu predviđen je jači iskorak na inozemno tržište, kazao je danas direktor Leda, Mislav Galić na tradicionalnom tvrtkinom božićnom domjenku.
ZAGREB, 21. prosinca (Hina) - Iako se ovogodišnje poslovanje najvećeg domaćeg proizvođača sladoleda Ledo, članice koncerna Agrokor, odvijalo u izuzetno teškim gospodarskim uvjetima tvrtka je i ove godine zabilježila rast, te tako nastavila s dugogodišnjim trendom uspješnog poslovanja. Ledo je tijekom godine povećao svoj udjel na tržištu za devet posto, a planom za idući godinu predviđen je jači iskorak na inozemno tržište, kazao je danas direktor Leda, Mislav Galić na tradicionalnom tvrtkinom božićnom domjenku.#L# Kako najavljuju iz Leda jači iskorak na inozemnom tržište popratit će i jedna akvizicija koju će poslovodstvo predstaviti sredinom siječnja. Ove godine Ledo je ostvario 500 milijuna kuna ukupnog prihoda što predstavlja rast od gotovo 18 posto u odnosu na 1998. godinu. Po Galićevim riječima investicije u modernizaciju proizvodnje i tržište ove su godine dosegnule gotovo 15 milijuna njemačkih maraka, a od kako je Ledo u sastavu koncerna Agrokor u modernizaciju proizvodnje, distribucije, marketing i dr. uloženo je približno 105 milijuna njemačkih maraka. Kao i ranijih godina Ledo je i u 1999. godini na tržište plasirao niz novih proizvoda iz svog asortimana. Tako je po Galićevim riječima, tržište obogaćeno s 20 novih proizvoda, a u 2000. poslovodstvo tvrtke planira na tržite plasirati daljnih 20 novih proizvoda od čega sedam novih vrsta sladoleda. Ulaskom Hrvatske u Svjetsku trgovinsku organizaciju (WTO), u tvrtki očekuju da će doći do povoljnijih uvjeta za izvoz na strana tržišta koja su trenutačno zaštićena s visokim prevelmanima i carinama. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙