FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HAGENA O ANKETI ČASOPISA "VIDI": NE NADZIREMO ISTRAŽIVANJA NEOVISNIH MEDIJA

ZAGREB, 11. prosinca (Hina) - Agencija za nadzor mirovinskih fondova i osiguranja (HAGENA) istaknula je danas, u povodu Internet ankete časopisa "Vidi" o povjerenju građana u pojedine banke koje su osnovale obvezne mirovinske fondove, da "nema namjeru niti zakonske ovlasti nadzirati istraživanja neovisnih medija".
ZAGREB, 11. prosinca (Hina) - Agencija za nadzor mirovinskih fondova i osiguranja (HAGENA) istaknula je danas, u povodu Internet ankete časopisa "Vidi" o povjerenju građana u pojedine banke koje su osnovale obvezne mirovinske fondove, da "nema namjeru niti zakonske ovlasti nadzirati istraživanja neovisnih medija".#L# U nedavnoj anketi web portala časopisa "Vidi" od 255 ispitanika njih 32,55 posto najviše povjerenja iskazalo je Zagrebačkoj banci, Reiffeisen banci 22,75 posto, Privrednoj banci 18,83 posto, Erste&Steiermaerkische banci 6,27 posto, dok 5,88 ispitanika nema povjerenja ni u jednu banku. Ocjenjujući da je riječ o istraživanju javnog mnijenja u svrhu informiranja čitatelja, HAGENA naglašava da je nadležna isključivo za nadzor istraživanja koje provode mirovinski fondovi u svrhu svoje promidžbe, a ne i za istraživanja neovisnih medija. Naime, magazin "Banka" prošli je tjedan anketu ocijenio nezakonitom, a rezultate "diskriminirajućim", jer favoriziraju pojedine mirovinske fondove. Osim toga, anketu je ocijenio nereprezentativnom jer je u njoj sudjelovalo samo 255 ispitanika. Pozivajući se na HAGENA-in Pravilnik o marketingu mirovinskih fondova, "Banka" tvrdi da istraživanja tržišta o mirovinskoj reformi mogu provoditi samo agencije "Puls" i "Gfk", i to uz izričito dopuštenje HAGENA-e. Takve ankete, smatra "Banka", mogu provoditi samo agencije koje imaju najmanje trogodišnje iskustvo u istraživanju tržišta. HAGENA, međutim, kaže da se Pravilnik odnosi samo na istraživanja javnog mnijenja koja se objavljuju od strane ili u ime mirovinskih fondova, te da je za istraživanja neovisnih medija radi informiranja čitatelja nadležan Zakon o javnom priopćavanju. HAGENA naglašava da mediji pritom moraju uz rezultate svojih istraživanja istaknuti veličinu uzorka, kao i napomenu da ti podaci nemaju znanstvenu osnovu, te ne služe kao preporuka ili savjet za izbor obveznog mirovinskog fonda. U anketi časopisa "Vidi", koju su prenijeli Hina i neki drugi mediji, istaknuto je da anketa "odražava samo mišljenje korisnika Inerneta koji su u njoj sudjelovali". (Hina) pp/bcav md

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙