FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TVRTKA AUTOCESTA RIJEKA-ZAGREB I EBRD POTPISALI UGOVOR O ZAJMU

HR-ERBD-ZAJAM-Financijsko-poslovne usluge TVRTKA AUTOCESTA RIJEKA-ZAGREB I EBRD POTPISALI UGOVOR O ZAJMU TVRTKA AUTOCESTA RIJEKA-ZAGREB I EBRD POTPISALI UGOVOR O ZAJMU Tvrtka Autocesta Rijeka - Zagreb i Europska banka za obnovi i razvoj (EBRD) potpisale su danas ugovor o zajmu od 90 milijuna eura za financiranje izgradnje dionice Vukova Gorica - Vrbovsko na autocesti Rijeka - Zagreb, a istodobno je ministar financija Mato Crkvenac za taj zajam potpisao i državno jamstvo. Zajam je odobren na rok otplate od 18 godina od čega tri godine počeka uz kamatnu stopu Euribor plus jedan posto (prema današnjem izračunu to je kamata 4,45 posto). Uz ta sredstva očekuje se kako će Europska investicijska banka (EIB) odobriti dodatnih 90 milijuna eura zajma čime bi se u potpunosti mogla financirati izgradnja te dionice dužine 24,26 kilometara. Radovi na toj dionici trebali bi započeti u proljeće iduće godine, dok se završetak izgradnje očekuje tijekom 2004. godine kada bi se i u potpunosti autocestom dužine 145 kilometara trebali spojiti Zagreb i Rijeka. Potpredsjednik hrvatske Vlade Slavko Linić zahvalio se predstavnicima EBRD-a na podršci ističući kako se danas hrvatskoj Vladi i njenom gospodarskom programu vjeruje. Rok otplate i cijena tog kredita su ono što Hrvatska može sada prihvatiti bez imalo rizika, rekao je Linić, napominjući kako je na graditeljima da pokažu koliko su brzi, dodajući kako za njih još jedini problem može
TVRTKA AUTOCESTA RIJEKA-ZAGREB I EBRD POTPISALI UGOVOR O ZAJMU Tvrtka Autocesta Rijeka - Zagreb i Europska banka za obnovi i razvoj (EBRD) potpisale su danas ugovor o zajmu od 90 milijuna eura za financiranje izgradnje dionice Vukova Gorica - Vrbovsko na autocesti Rijeka - Zagreb, a istodobno je ministar financija Mato Crkvenac za taj zajam potpisao i državno jamstvo. Zajam je odobren na rok otplate od 18 godina od čega tri godine počeka uz kamatnu stopu Euribor plus jedan posto (prema današnjem izračunu to je kamata 4,45 posto). Uz ta sredstva očekuje se kako će Europska investicijska banka (EIB) odobriti dodatnih 90 milijuna eura zajma čime bi se u potpunosti mogla financirati izgradnja te dionice dužine 24,26 kilometara. Radovi na toj dionici trebali bi započeti u proljeće iduće godine, dok se završetak izgradnje očekuje tijekom 2004. godine kada bi se i u potpunosti autocestom dužine 145 kilometara trebali spojiti Zagreb i Rijeka. Potpredsjednik hrvatske Vlade Slavko Linić zahvalio se predstavnicima EBRD-a na podršci ističući kako se danas hrvatskoj Vladi i njenom gospodarskom programu vjeruje. Rok otplate i cijena tog kredita su ono što Hrvatska može sada prihvatiti bez imalo rizika, rekao je Linić, napominjući kako je na graditeljima da pokažu koliko su brzi, dodajući kako za njih još jedini problem može biti administracija. Hrvatska će zadržati ekonomsku stabilnost i nastaviti gospodarski rast ali sada s većim okretanjem razvoju i razvojnim programima, rekao je Crkvenac dodajući kako i danas potpisani ugovor ide tome u prilog. Što se tiče nastavka hrvatske gospodarske politike Crkvenac je rekao kako će uslijediti daljnje smanjivanje proračunskog deficita, te smanjivanje deficita u platnoj bilanci, a zaduženost Hrvatske u inozemstvu bit će sve manji problem jer će već naredne godine servisiranje hrvatskih inozemnih dugova biti manje. Ministar za javne radove, obnovu i graditeljstvo Radimir Čačić rekao je kako se sada ulazi u razdoblje kada su pred provjerom njihove riječi ali i uvjerenja da je te projekte moguće realizirati. Hrvatska građevinska operativa u proteklih je deset godina destruirana, devastirana i tehnološki zaostala, a tomu je, kako navodi, osim rata i općih problema, doprinijela i bivša hrvatska vlada svojom politikom cestogradnje. Što se tiče rokova, Čačić je naglasio kako si ne možemo dozvoliti nikakva kašnjenja, jer svaka od dionica koje se još trebaju izgraditi na autocesti Rijeka-Zagreb donosit će između 25 i 50 milijuna maraka godišnjih prihoda. Kako je planirano, na dionici Vukova Gorica - Vrbovsko izgradit će se oko šest kilometra poluprofila autoceste, dok će preostali veći dio biti puni profil autoceste s dva odvojena kolnika za svaki prometni smjer. Radovi u sklopu glavne trase na toj dionici obuhvaćaju izgradnju pet vijadukata ukupne dužine 2638 metara, dva tunela ukupne dužine 1658 metara, od kojih je tunel dužine 1150 metara već probijen, izgradnju dvaju čvorova Bosiljevo, te radove na širokim iskopima, prijevozima i izvedbi nasipa. Otvaranjem tih radova, uz već započete radove na dionici Kupjak- Vrbovsko koja bi trebala biti dovršena do turističke sezone 2003. godine, iduće bi se godine tako istovremeno gradila autocesta duž 45 kilometara trase.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙