FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: OTVARANJE DIONICE KUPJAK-VRBOVSKO DO TURISTIČKE SEZONE 2003.

ZAGREB, 10. listopada (Hina) - Dioničko društvo 'Autocesta Rijeka-Zagreb' potpisala je danas s izvođačima radova tri ugovora ukupne vrijednosti oko 263 milijuna kuna (bez PDV) o izvedbi radova na dionici Kupjak-Vrbovsko, te izgradnji mostova 'Kamačnik' i 'Dobra', na trasi buduće autoceste od Rijeke do Zagreba.
ZAGREB, 10. listopada (Hina) - Dioničko društvo 'Autocesta Rijeka- Zagreb' potpisala je danas s izvođačima radova tri ugovora ukupne vrijednosti oko 263 milijuna kuna (bez PDV) o izvedbi radova na dionici Kupjak-Vrbovsko, te izgradnji mostova 'Kamačnik' i 'Dobra', na trasi buduće autoceste od Rijeke do Zagreba.#L# Rok za dovršetak spomenutih radova je 490 kalendarskih dana. Dionica Kupjak-Vrbovsko, dužine 19,76 kilometara, na kojoj su tri tunela ukupne dužine 2649 metara, dva mosta ukupne dužine oko 450 metara, te tri vijadukta, trebala bi biti puštena u promet do početka turističke sezone 2003. godine. Ugovor o izgradnji te dionice buduće autoceste, odnosno dovršetak donjeg i izgradnja gornjeg ustroja glavne trase, vrijedan je 188,8 milijuna kuna, dok je vrijednost ugovora o izgradnji 239 metara dugačkog mosta 'Kamačnik' oko 43,2 milijuna kuna. Ta dva ugovora potpisana su s poslovnom udrugom izvođača radova koju čine tvrtke 'Viadukt' Zagreb, splitski Konstruktor inženjering i Strabag Zagreb, dok su podizvoditelji radova zagrebačke tvrtke Hidroelektra i Industrogradnja. Ugovor o izvedbi radova izgradnje mosta 'Dobra', dužine 213 metara, ukupne vrijednosti 31,3 milijuna kuna, potpisan je s poslovnom udrugom pet tvrtki - hrvatskim tvrtkama 'Cesta Varaždin', Zagorje Beton Varaždin i GP 'Krk', te slovenskom tvrtkom Primorje Ajdovščina i austrijskom tvrtkom Alpine/Mayreder iz Salzburga. Prema riječima direktora tvrtke Autocesta Rijeka-Zagreb d.d. Zorana Klarića, riječ je o teškoj i zahtjevnoj dionici, no osobito značajnoj u vremenskom smislu, jer će se njenim puštanjem u promet skratiti putovanje od Zagreba do Rijeke i obrnuto, za približno 40- tak minuta. Većina spomenutih radova na toj dionici započet će do kraja tjedna, a izgradnja se financira iz kredita njemačke razvojne banke KfW s kojim je 'Autocesta Rijeka-Zagreb' nedavno i potpisala ugovor o 98 milijuna eura zajma. Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) upravo bi danas, prema Klarićevim riječima, trebala razmatrati dodjelu 90 milijuna eura zajma, na rok otplate 18 godina, za izgradnju poslijednje dionice Vrbovsko-Bosiljevo-Vukova Gorica na spomenutoj autocesti, a izgradnja bi na toj dionici trebala započeti tijekom travnja, odnosno svibnja iduće godine. Uz taj zajam, potrebnih još približno 90 milijuna eura za zatvaranje financijske konstrukcije izgradnje te dionice dužine 22 kilometra, trebala bi do kraja ove godine odobriti Europska investicijska banka (EIB). Svi radovi na dionici Karlovac-Vukova Gorica bit će dovršeni do sredine studenog ove godine, dok će trasa od Vukove Gorice do čvora Bosiljevo, gdje je planirano spajanje na autocestu prema Sv. Roku i Maslenici, biti završena do 2003. godine, naglasio je Klarić, pozdravljajući najavu premijera Ivice Račana o skraćivanju rokova izgradnje autoceste od Zagreba do Splita. (Hina) ggr ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙