KARLOVAC, 17. listopada (Hina) - U Velikoj gradskoj vijećnici u Karlovcu zagrebački Centar za marketing (CEMA) predstavio je u nazočnosti ministara financija i pomorstva, prometa i veza dr. Mate Crkvenca i Alojza Tušeka Strategiju
razvoja grada Karlovca do 2010., za koju je ocijenjeno da je preopćenita i neprecizna.
KARLOVAC, 17. listopada (Hina) - U Velikoj gradskoj vijećnici u
Karlovcu zagrebački Centar za marketing (CEMA) predstavio je u
nazočnosti ministara financija i pomorstva, prometa i veza dr. Mate
Crkvenca i Alojza Tušeka Strategiju razvoja grada Karlovca do
2010., za koju je ocijenjeno da je preopćenita i neprecizna.#L#
Voditelju projekta Fedoru Roccu i dvanaest suautora upućene su
kritike nazočnih da Strategija nije dobra. Ministar Crkvenac je
rekao da strategija nije dovoljno razrađena, da je općenita i "tek
je treba produbiti i konkretizirati". "Potreban je precizan, fazni
pristup po godinama, i tek kad dobije razvojnu i operativnu
dimenziju, bit će osnovica za razvoj gospodarstva u gradu", rekao
je Crkvenac.
Direktori trgovačkih društava i javnih poduzeća najviše su
raspravljali o tome kako doći do ulagača. Jedni drže da grad mora
razviti vlastiti marketing i agenciju za razvoj i promicanje
ulaganja i to je, kako kažu, put privlačenja ulagača, a drugi da
treba razviti tzv. ulagački desk, jedno mjesto u gradu s kojeg će
mogući ulagači dobivati sve podatke i pomoć. Kažu da je to protuteža
raširenu administriranju i imovinsko-pravnim zaprekama.
(Hina) vhor vkn