FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KRITIČKI O STRATEGIJI RAZVOJA GRADA KARLOVCA

KARLOVAC, 17. listopada (Hina) - U Velikoj gradskoj vijećnici u Karlovcu zagrebački Centar za marketing (CEMA) predstavio je u nazočnosti ministara financija i pomorstva, prometa i veza dr. Mate Crkvenca i Alojza Tušeka Strategiju razvoja grada Karlovca do 2010., za koju je ocijenjeno da je preopćenita i neprecizna.
KARLOVAC, 17. listopada (Hina) - U Velikoj gradskoj vijećnici u Karlovcu zagrebački Centar za marketing (CEMA) predstavio je u nazočnosti ministara financija i pomorstva, prometa i veza dr. Mate Crkvenca i Alojza Tušeka Strategiju razvoja grada Karlovca do 2010., za koju je ocijenjeno da je preopćenita i neprecizna.#L# Voditelju projekta Fedoru Roccu i dvanaest suautora upućene su kritike nazočnih da Strategija nije dobra. Ministar Crkvenac je rekao da strategija nije dovoljno razrađena, da je općenita i "tek je treba produbiti i konkretizirati". "Potreban je precizan, fazni pristup po godinama, i tek kad dobije razvojnu i operativnu dimenziju, bit će osnovica za razvoj gospodarstva u gradu", rekao je Crkvenac. Direktori trgovačkih društava i javnih poduzeća najviše su raspravljali o tome kako doći do ulagača. Jedni drže da grad mora razviti vlastiti marketing i agenciju za razvoj i promicanje ulaganja i to je, kako kažu, put privlačenja ulagača, a drugi da treba razviti tzv. ulagački desk, jedno mjesto u gradu s kojeg će mogući ulagači dobivati sve podatke i pomoć. Kažu da je to protuteža raširenu administriranju i imovinsko-pravnim zaprekama. (Hina) vhor vkn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙