FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: REMONT LIČKE PRUGE

LIČKO LEŠĆE, 17. listopada (Hina) - Remont na dionici pruge Ličko Lešće - Perušić, dužine 17,6 kilometara, investicija je Hrvatskih željeznica vrijedna oko 60 milijuna kuna. Radovi uključuju izmjenu tračnica, zamjenu drvenih pragova betonskim, a bit će završeni u rekordnih deset dana, do 23. listopada.
LIČKO LEŠĆE, 17. listopada (Hina) - Remont na dionici pruge Ličko Lešće - Perušić, dužine 17,6 kilometara, investicija je Hrvatskih željeznica vrijedna oko 60 milijuna kuna. Radovi uključuju izmjenu tračnica, zamjenu drvenih pragova betonskim, a bit će završeni u rekordnih deset dana, do 23. listopada.#L# Glavninu radova na remontu tijekom kojega se na dan izmjenjuje više od 3 km tračnica i postavi oko 5000 betonskih pragova, obavlja austrijska tvrtka Swietelsky, s njihovim automatiziranim vlakom za brzu izmjenu kolosijeka, kojega poslužuje dvadesetak radnika. Kako su istaknuli iz te tvrtke, takva dinamika kojom se obavlja remont pruge još nije zabilježena u Europi. Radovi se obavljaju u tri ciklusa po 36 sati rada, uz 36 sati stanke, tijekom kojih se odvozi stari materijal i dovozi ukupno 29.000 komada novih betonskih pragova i 35,3 km tračnica. Remont te pruge na radilištu nedaleko kolodvora Studenci obišao je danas predsjednik uprave HŽ-a Marijan Drempetić sa suradnicima, koji je u izjavi za novinare rekao kako je od 1999. u remont ličke pruge uloženo ukupno 400 milijuna kuna. Ukupna modernizacija željezničkog pravca od Zagreba do Splita, uključujući elektrifikaciju pruge, stajat će oko 1,7 milijardi kuna. Nedopustivo je da se od Zagreba do Splita putuje 7,5 sati, istaknuo je Drempetić, dodajući kako su ti radovi dio projekta ukupne modernizacije toga željezničkog prometnog smjera, po kojem bi se poslije 2003. uvođenjem nagibnih vlakova od Zagreba do Splita trebalo putovati 4,5 sati. Ove godine ličkom prugom HŽ planira prevesti ukupno 1,5 milijuna tona tereta, te oko 540.000 putnika, što je znatno manje od prijeratnog prometa. Cilj HŽ-a je ostvariti prijevoz oko četiri milijuna tona tereta na godinu na toj pruzi, dok bi broj putnika trebao biti povećan na 1,5 milijuna godišnje. U okviru kapitalnog remonta pruge Oštarije - Split, uz 17- kilometarsku dionicu koja se trenutačno obnavlja, prije su već modernizirane dionice Oštarije - Javornik, duljine 46 km, te Javornik - Ličko Lešće dužine 26 km. Naredni remont HŽ planira u 2002. godini, a u planu je i uređenje kolodvora te zaštita svih pružnih prijelaza polubranicima, a uvest će se i daljinska komanda pruge. (Hina) ggr ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙