FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:PRIVATNI RUJANSKI TELEFONSKI RAČUNI PROSJEČNO VEĆI 10 KUNA NEGO U KOLOVOZU

ZAGREB, 11. listopada (Hina) - Telefonski računi privatnih korisnika nepokretne telefonske mreže Hrvatskog telekoma (HT) za rujan u prosjeku su veći 10 kuna u odnosu na kolovoz, dok su računi poslovnih korisnika prosječno veći za 8 kuna, izvijestio je na današnjoj konferenciji za novinare glasnogovornik HT-a Marjan Jurleka.
ZAGREB, 11. listopada (Hina) - Telefonski računi privatnih korisnika nepokretne telefonske mreže Hrvatskog telekoma (HT) za rujan u prosjeku su veći 10 kuna u odnosu na kolovoz, dok su računi poslovnih korisnika prosječno veći za 8 kuna, izvijestio je na današnjoj konferenciji za novinare glasnogovornik HT-a Marjan Jurleka.#L# Ustvrdio je kako iznosi prosječnih telefonskih računa za rujan nisu bitno promijenjeni u odnosu na kolovoz, te da u ukupnom prihodu HT-a nema nikakve ekstra dobiti zbog primjene novog sustava tarifiranja. Jurleka je time i odbacio, kako je kazao, špekulacije u javnosti o značajnom povećanju profita HT-a od uvođenja rebalansa tarifa, koji je na snazi od 1. kolovoza. Ne iznoseći podatke o ukupnom prihodu HT-a u devet mjeseci te usporedbu s prošlogodišnjim istim razdobljem, Jurleka je tek rekao kako je u rujnu ukupan prihod HT-a bio veći 4,9 posto u odnosu na kolovoz, dok je u odnosu na srpanj bio niži 5,9 posto. HT-ov glasnogovornik je dodatno kazao da je porast prihoda u kolovozu, u odnosu na isti mjesec lani, bio 0,8 posto. To znači da nije bilo smanjenja prihoda HT-a u ovogodišnjem kolovozu u usporedbi s kolovozom prošle godine. Jurleka je rekao kako se više neće raditi simulacije realnog povećanja telefonskih računa u odnosu na prošle mjesece kada je na snazi bio stari, impulsni sustav tarifiranja, nego će se od primjene i učinaka novog, minutnog sustava tarifiranja. S tim u vezi, Jurleka je iznio podatke kako je ukupna količina rujanskih razgovora privatnih korisnika u minutama 20 posto veća nego u kolovozu, a za poslovne korisnike količina razgovora u minutama povećana je 17 posto. To sve pokazuje, istaknuo je Jurleka, da su se uslijed novog sustava tarifiranja promijenile navike telefoniranja te da su smanjeni računi poslovnih korisnika, što je i bio cilj uvođenja novog sustava tarifiranja. Potkrijepio je to podacima da su u odnosu na srpanj telefonski računi privatnih korisnika prosječno veći za 4 kune, a poslovnih korisnika prosječno manji 51 kunu. Kašnjenje telefonskih računa u kolovozu Jurleka je objasnio povećanom količinom tiskanja obavijesti i detaljiziranih ispisa računa obzirom na novi sustav te je naglasio da se to sada uredilo i da računi za rujan neće kasniti. Napomenuo je da je za rujan besplatni detaljizirani ispis zatražilo 200 tisuća pretplatnika od ukupno 1,7 milijuna pretplatnika, a da je prije uvođenja besplatnog ispisa tu uslugu koristilo oko 70 tisuća pretplatnika. Na novinarski upit o velikom rujanskom povećanju troškova života pri kojem značajni utjecaj po metodologiji Državnog zavoda za statistiku ima upravo segment telekomunikacijskih usluga Jurleka je kazao kako su ti podaci netočni te da Državni zavod za statistiku koristi zastarjelu metodologiju pri obračunu troškova života, posebno u segmentu telekomunikacijskog prometa. S tim u vezi HT je, kaže Jurleka, izvijestio Državni zavod za statistiku da se od sada primjenjuje minutno, a ne više impulsno tarifiranje. Jurleka dodaje da su angažirali i stranu agenciju koja je napravila novi izračun "potrošačke košarice" i taj projekt ponudili Državnom zavodu, no iz Zavoda se o tome još nisu očitovali. (Hina) tam db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙