FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: POTPISAN FRANŠIZNI UGOVOR O IZDAVANJU HRVATSKOG ČASOPISA PRO-PRO U BIH

ZAGREB,21. rujna (Hina) - Hrvatski stručni časopis Pro-Pro (Profesionalna prodaja) kojeg od ove godine izdaje tvrtka Poslovna znanja iz Zagreba, temeljem danas potpisanog franšiznog ugovora na Zagrebačkom velesajmu, od ovog će se rujna izdavati i u Bosni i Hercegovini.
ZAGREB,21. rujna (Hina) - Hrvatski stručni časopis Pro-Pro (Profesionalna prodaja) kojeg od ove godine izdaje tvrtka Poslovna znanja iz Zagreba, temeljem danas potpisanog franšiznog ugovora na Zagrebačkom velesajmu, od ovog će se rujna izdavati i u Bosni i Hercegovini.#L# Franšizni ugovor su potpisali direktor tvrtke Poslovna znanja iz Zagreba Uroš Moćnik i direktor tvrtke Hercegtisak Ante Suton iz Širokog Brijega. Tim će se ugovorom stručni časopis Pro-Pro, koji se bavi cjelovitim pristupom prodaji, naći i na bosansko hercegovačkom tržištu čime će se omogućiti bolja razmjena iskustava i znanja u prodaji između hrvatskih i BiH tvrtki. Uslijed širenja bosanskohercegovačkog tržišta sve više javlja se potreba za stručnim časopisem, a nulti broj časopisa izdan u 3.000 primjeraka u BiH izazvao je vrlo pozitivne reakcije i gotovo je razgrabljen. Suton je dodao da se do kraja 2002. godine naklada časopisa u BiH planira povećati na najmanje 5.000 primjeraka. Časopis Pro-Pro u Hrvatskoj izlazi od početka ove godine, naklada mu je 6.000 primjeraka i uz stručne tekstove s raznih područja prodaje nudi kratke i korisne savjete i za svakodnevni rad u prodaji. Uz to vrlo česte teme su i elektronično poslovanje u prodaji te primjena novih tehnoloških sustava u trgovini. Pri potpisivanju današnjeg ugovora nazočne je pozdravio i predstavnik veleposlanstva BiH u Hrvatskoj Radovan Grgić kazavši kako je ovaj ugovor još jedan izraz dobre gospodarske suradnje između dvije države. (Hina) tam db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙