ZAGREB,21. rujna (Hina) - Hrvatski stručni časopis Pro-Pro (Profesionalna prodaja) kojeg od ove godine izdaje tvrtka Poslovna znanja iz Zagreba, temeljem danas potpisanog franšiznog ugovora na Zagrebačkom velesajmu, od ovog će se
rujna izdavati i u Bosni i Hercegovini.
ZAGREB,21. rujna (Hina) - Hrvatski stručni časopis Pro-Pro
(Profesionalna prodaja) kojeg od ove godine izdaje tvrtka Poslovna
znanja iz Zagreba, temeljem danas potpisanog franšiznog ugovora na
Zagrebačkom velesajmu, od ovog će se rujna izdavati i u Bosni i
Hercegovini.#L#
Franšizni ugovor su potpisali direktor tvrtke Poslovna znanja iz
Zagreba Uroš Moćnik i direktor tvrtke Hercegtisak Ante Suton iz
Širokog Brijega. Tim će se ugovorom stručni časopis Pro-Pro, koji
se bavi cjelovitim pristupom prodaji, naći i na bosansko
hercegovačkom tržištu čime će se omogućiti bolja razmjena
iskustava i znanja u prodaji između hrvatskih i BiH tvrtki.
Uslijed širenja bosanskohercegovačkog tržišta sve više javlja se
potreba za stručnim časopisem, a nulti broj časopisa izdan u 3.000
primjeraka u BiH izazvao je vrlo pozitivne reakcije i gotovo je
razgrabljen. Suton je dodao da se do kraja 2002. godine naklada
časopisa u BiH planira povećati na najmanje 5.000 primjeraka.
Časopis Pro-Pro u Hrvatskoj izlazi od početka ove godine, naklada
mu je 6.000 primjeraka i uz stručne tekstove s raznih područja
prodaje nudi kratke i korisne savjete i za svakodnevni rad u
prodaji. Uz to vrlo česte teme su i elektronično poslovanje u
prodaji te primjena novih tehnoloških sustava u trgovini. Pri
potpisivanju današnjeg ugovora nazočne je pozdravio i predstavnik
veleposlanstva BiH u Hrvatskoj Radovan Grgić kazavši kako je ovaj
ugovor još jedan izraz dobre gospodarske suradnje između dvije
države.
(Hina) tam db