ZAGREB, 20. rujna (Hina) - Beogradska Astra grupa, poznatija kao kompanija Braće Karić, predstavila se danas na Zagrebačkom velesajmu svoja medijska, građevinska, financijska i druga poduzeća koja u SR jugoslaviji zapošljavaju oko
sedam tisuća ljudi.
ZAGREB, 20. rujna (Hina) - Beogradska Astra grupa, poznatija kao
kompanija Braće Karić, predstavila se danas na Zagrebačkom
velesajmu svoja medijska, građevinska, financijska i druga
poduzeća koja u SR jugoslaviji zapošljavaju oko sedam tisuća
ljudi.#L#
Grupa održava prvu prezentaciju na hrvatskom tržištu, a želja nam
je da uz predstavljanje poslovnog sustava krenemo i sa
intenzivnijom uspostavom suradnje sa zainteresiranim
potencijalnim partnerima u Hrvatskoj i zemljama u regiji,
istaknula je izvršna direktorica Astra Simt Marketinga,
marketinške agencije Astra grupe, Marina Jovanović.
Posebno su pritom izdvojena dva poslovna dogovora. Tako je nedavno,
temeljem sklopljenog ugovora između Hrvatskog Telekoma (HT) i BK
Telekoma, između Hrvatske i SRJ uspostavljen roaming, a u ljetnim
su mjesecima potpisani ugovori o emitiranju satelitskog programa
RTV BK Telecom 063 SAT sa koncesionarima kabelskih televizija u
Zagrebu, Čakovcu, Ivancu, Varaždinu, Bjelovaru, Koprivnici,
Osijeku te Kutini.
U Astra grupi, kako kažu, vjeruju da će do kraja godine sklopiti
slične ugovore i s ostalim koncesioarima kabelske mreže u
Hrvatskoj.
Predstavnici Astra grupe novinarima su prezentirali i rezultate
nedavnog istraživanja čiji je osnovni cilj bio ispitati stav
građana Srbije o hrvatskim proizvodima.
Istraživanje je obavljeno sa 1500 anketiranih, a pokazalo je da je
stav građana prema hrvatskim proizvodima izuzetno pozitivan, a
više od 38 posto ispitanika odgovorilo je da bi rado kupovalo
hrvatske proizvode. Po tom istraživanju, velik broj građana Srbije
'poželjelo' je proizvode poznatih hrvatskih proizvoda Kraša,
Plive, Varteksa, Končara i drugih poduzeća.
(Hina) mku db