FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: TALIJANI ĆE U NOVOJ TVORNICI ČARAPA U ČAKOVCU ZAPOSLITI 250 LJUDI

ZAGREB, 5. rujna (Hina) - Talijanske tvrtke Calzedonia već je počela gradnju tvornice muških čarapa u Čakovcu, u koju u tri faze planira ukupno uložiti 50 milijuna eura, a to je prva prava greenfield investicija u proizvodnju u Hrvatskoj, izjavio je danas ministar gospodarstva Goranko Fižulić.
ZAGREB, 5. rujna (Hina) - Talijanske tvrtke Calzedonia već je počela gradnju tvornice muških čarapa u Čakovcu, u koju u tri faze planira ukupno uložiti 50 milijuna eura, a to je prva prava greenfield investicija u proizvodnju u Hrvatskoj, izjavio je danas ministar gospodarstva Goranko Fižulić. #L# U prvoj fazi, u gradnju tvornice koja bi trebala početi raditi na proljeće iduće godine, uložit će se 15 milijuna eura. U novoj tvornici posao bi našlo 250 ljudi, proizvodnja od 23 milijuna pari muških čarapa godišnje namijenjena je isključivo izvozu, a planirani je prihod od 16 milijuna eura, izvijestio je direktor Calzedonie za istočnu Europu Dubravko Hoić predstavljajući u Ministarstvu gospodarstva planove tvrtke "Calzedonia - Tubla d.o.o.". Druga i treća faza investicije ovise o stabilnosti općih i gospodarskih uvjeta u Hrvatskoj, stanju europskog i svjetskog tržišta. Druga je faza predviđena za 2003. godinu i identična je prvoj, dok bi treća počela 2006. i značila bi proizvodnju pređe za čarparsku industriju i bojanje pređe. Realizacija sve tri faze značila bi otvarnje ukupno 700 novih radnih mjesta. Prednosti Hrvatske su kvalitetna radna snaga, fleksibilnost i kvaliteta proizvoda, ističe Hoić. Talijanska se Calzedonia, naime, na investiciju u Hrvatskoj odlučila nakon svojih pozitivnih iskustava sa tvrtkom Com Prom d.o.o u Varaždinu, koja je osnovana 1995. Od početnih 20 radnika u toj tvrtki taj je broj narastao na 138, s prosječnom plaćom 2.160 kuna. To je i više od prosjeka u tekstilnoj industriji, kaže Hoić, dodajući da su prosječne plaće u talijanskoj proizvodnoj tvornici oko 1.100 njemačkih maraka. Talijanska se tvrtka na investiciju u Hrvatskoj odlučila i zbog carinskih i poreznih povlastica iz Zakona o poticanju ulaganja, istaknuo je Fižulić. Nada se da je primjer talijanske tvrtke dobar znak i za druge strane investitore, te je najavio da će idući tjedan biti predstavljena još jedna značajna greenfield investicija (ulaganja u nove proizvodne kapacitete). Fižulić se nada da će nova tvornica potaći i revitalizaciju MTČ-a, možda i drugih tekstilnih tvrtki, npr. sinjske Dalmatinke. Hoić ističe da je proizvodni asortiman nove tvrtke i sva njena proizvodnja namijenjena izvozu. Calzedonia je, naime, prošle godine prodala 23 milijuna pari muških čarapa, a njena je proizvodnja oko 8 milijuna pa ostatak kupuje od drugih proizvođača. S novom tvornicom talijanska bi tvrtka zadovoljila svoje potrebe za čarapama koje prodaje isključivo u svojim dućanima. Kako prodaje i dječje čarape na tom je području već i započela suradnju sa čakovečkim MTČ-om, a postoji mogućnost plasmana 500 do 700 tisuća pari dječjih čarapa. Uz to, Hoić ne isključuje mogućnost suradnje ni s drugim hrvatskim tvrtkama, pa ni sinjskom Dalmatinkom. U slučaju da u Hrvatskoj nađemo proizvođača pređe moguće je da kupujemo od njega, kazao je, dodajući da je i u izgradnji nove tvornice prednost data hrvatskim izvođačima. Hoić je pohvalio i dobru suradnju s čelnicima Međimurske županije i grada Čakovca, ističući da su već dobivene sve potrebne dozvole, a krajem ovog ili početkom idućeg tjedna bit će riješeno i pitanje građevinske dozvole za novu tvornicu. Potvrdili su to i župan međimurski Branko Levačić i gradonačelnik Čakovca Branko Šalomon, koji poseban značaj investicije vide u novom zapošljavanju. Talijanska tvrtka Calzedonia osnovana je 1987. godine i tada je ostvarila ukupni prihod od 2,5 milijardi lira, dok je za ovu godinu planiran prihod od 400 milijardi lira. Tvrtka ima vlastite proizvodne pogone u Italiji, Sri Lanki, Bugarskoj, a u Hrvatskoj su to varaždinski Com Prom i sada čakovečka Tubla. Ima i vlastitu trgovačku mrežu u Italiji i inozemstvu sa ukupno 1.197 prodajnih mjesta (dućani Calzedonia i Intimissimi). (Hina) bn ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙