ZAGREB, 3. rujna (Hina) - U zagrebačkoj putničkoj agenciji "Globtour" zadovoljni su dosadašnjim tijekom ovogodišnje turističke sezone jer su zabilježili 15 postotni porast prodaje svih svojih aranžmana u odnosu na prošlu godinu, a
porastu prodaje nadaju se i u postsezoni budući su cijene od 1. rujna snižene i do 30 posto.
ZAGREB, 3. rujna (Hina) - U zagrebačkoj putničkoj agenciji
"Globtour" zadovoljni su dosadašnjim tijekom ovogodišnje
turističke sezone jer su zabilježili 15 postotni porast prodaje
svih svojih aranžmana u odnosu na prošlu godinu, a porastu prodaje
nadaju se i u postsezoni budući su cijene od 1. rujna snižene i do 30
posto.#L#
Istaknuo je to na današnjem susretu s novinarima direktor prodaje
"Globtoura" Krešo Krmek dodavši kako su se uz domaće destinacije,
posebno u srpnju i kolovozu izuzetno dobro prodavali i inozemni
aranžmani. Pri tome je izdvojio ovogodišnju povećanu prodaju
aranžmana za Grčku, Maltu, Tursku i Siciliju.
Krmek je kazao i kako su u "Globtouru" već počele pripreme za zimsku
ponudu te je za ovaj tjedan najavio i izlazak kataloga za zimu.
Direktorica "Globtoura" Višnja Čerič podsjetila je pak na
sudjelovanje "Globtoura" i tvrtke-kćeri "Eventa" u raznim
kulturnim manifestacijama u Hrvatskoj ovog ljeta te najavila
slična i tijekom rujna. Pri tome je uputila i kritiku na račun
turističkih zajednica i organizatora kulturnih događanja zbog
nepravodobnog obavještavanja agencija i javnosti o terminima
događanja.
Čerič je također istaknula i dobru ovoljetnu organizaciju
razgledavanja grada Zagreba pri čemu je postignuta i bolja suradnja
agencije sa zagrebačkim hotelijerima i drugim turističkim
agencijama nego do sada.
(Hina) tam ds