ZAGREB/KOELN, 21. kolovoza (Hina) - Iako njemački touroperateri i autobuseri i za iduću godinu planiraju porast broja dolazaka Nijemaca u Hrvatsku, taj rast neće biti tako značajan ako na snazi ostanu ovogodišnje, povećane cijene u
hrvatskom turizmu.
ZAGREB/KOELN, 21. kolovoza (Hina) - Iako njemački touroperateri i
autobuseri i za iduću godinu planiraju porast broja dolazaka
Nijemaca u Hrvatsku, taj rast neće biti tako značajan ako na snazi
ostanu ovogodišnje, povećane cijene u hrvatskom turizmu.#L#
Kazao je to u telefonskom razgovoru direktor glavnog njemačkog
predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Frankfurtu
Zlatko Deželjin, sa 50. međunarodnog sajma autobusera koji se od
20. do 22. kolovoza održava u Koelnu.
Naime, kako je kazao Deželjin, ovogodišnje povećanje cijena u
hrvatskom turističkom sektoru, posebno u hotelskoj ponudi,
izazvalo je veliko negodovanje i nezadovoljstvo njemačkih
organizatora putovanja koji drže da se to može negativno odraziti
na trend rasta u idućoj sezoni.
Njemački autobuseri i touroperateri, po ocjeni Deželjina, vrlo su
značajni za hrvatski turizam jer oni praktički "otvaraju i
zatvaraju" turističku sezonu dovozeći njemačke turiste u Hrvatsku
već od ranog proljeća pa sve do kasne jeseni. Deželjin je dodao kako
njemački autobuseri većinom dovoze turiste na Kvarner i u Istru, a
ove je godine povećan i broj dolazaka u Dalmaciju.
Stoga je i nastup Hrvatske na ovogodišnjem sajmu autobusera u
Koelnu značajan jer se već sada dogovaraju ture za iduću godinu,
kazao je Deželjin.
Hrvatska se na koelnskom sajmu autobusera, najvećem takve vrste u
Europi, pojavljuje svake godine od svoje samostalnosti, a ove
godine turističku ponudu na dva štanda, uz HTZ, predstavljaju
hotelijeri i drugi turistički djelatnici Primorsko-goranske i
Istarske županije.
Izložbeni prostori Hrvatske su na sajmu dobro posjećeni, a po
riječima Deželjina veliki interes pokazali su njemački i drugi
inozemni novinari.
Na ovogodišnjem jubilarnom, 50. međunarodnom sajmu autobusera i
pratećih djelatnosti u Koelnu svoju ponudu predstavlja više od 3000
izlagača iz 35 zemalja svijeta, a namijenjen je poslovnim ljudima.
(Hina) tam