FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: U HTZ-U POVEĆAN BROJ UPITA O HRVATSKOJ

ZAGREB, 3. rujna (Hina) - Povećani interes turista za Hrvatsku ove godine vidljiv je i po brojnim upitima koji svakodnevno iz inozemstva i zemlje putem e-maila, telefona ili faxa pristižu u Glavni ured Hrvatske turističke zajednice (HTZ), a najčešći su oni vezani uz informacije o destinacijama, smještaju, načinu putovanja te o marinama.
ZAGREB, 3. rujna (Hina) - Povećani interes turista za Hrvatsku ove godine vidljiv je i po brojnim upitima koji svakodnevno iz inozemstva i zemlje putem e-maila, telefona ili faxa pristižu u Glavni ured Hrvatske turističke zajednice (HTZ), a najčešći su oni vezani uz informacije o destinacijama, smještaju, načinu putovanja te o marinama.#L# Upiti o Hrvatskoj u HTZ stižu tijekom cijele godine, a kako se doznaje iz Odjela za informativnu djelatnost HTZ-a, intenzitet se pojačava tijekom ljetnih mjeseci odnosno glavne turističke sezone. Ove je godine tako, od lipnja do kraja kolovoza u HTZ dnevno pristizalo prosječno oko 130 do 150 e-mail i otprilike isto toliko telefonskih upita. U prvom tjednu kolovoza zabilježen je i najveći broj e-mailova, čak 2000. Upite e-mailom najčešće šalju stranci koji žele svoj odmor provesti u Hrvatskoj, dok domaći informacije više traže telefonskim putem i nešto manje faxom. Na upite se svakodnevno odgovara iz Glavnog ureda HTZ-a, kao i iz ureda županijskih i gradskih turističkih zajednica koje su ove godine uvele i slobodnu telefonsku liniju za tu namjenu te dežurstva i tijekom vikenda. Iako je većina upita informativnog tipa, na kontakt adrese HTZ-a stigle su i brojne pohvale o ljepoti Hrvatske, čistoći mora i ljubaznosti ljudi. Uz pohvale stiglo je i, kako kažu u HTZ-u, manji broj pritužbi gostiju, većinom vezanih uz neugodnosti pri smještaju u privatnim apartmanima te nedostatak tople vode i pokrivača u pojedinim hotelima. Na skupoću i cijene također je bilo pritužbi, većinom gostiju iz istočne Europe, Poljaka, Čeha, Slovaka i Mađara. Od stranaca tijekom cijele godine informacije o Hrvatskoj najčešće su tražili Nijemci i Česi, dok su primjerice Talijani, drugi po broju upita, često tražili informacije u zadnji trenutak, prije polaska na put ili već kada dođu u Hrvatsku. Ove su godine česti upiti dolazili i iz drugih zemalja - Slovačke, Austrije, Mađarske, Francuske, Ruske Federacije, Nizozemske, Poljske, Španjolske, SAD-a. Kao posebno zanimljive iz HTZ-a su izdvojili ovogodišnje upite iz azijskih zemalja Iraka, Irana, Izraela i Taiwana. Najčešći upiti, uz općenite informacije i destinacijama u Hrvatskoj, bili su oni vezani uz ponudu i cijene smještajnih kapaciteta, te oni o uslugama i cijenama u svim segmentima prometa pri čemu su se najviše tražile informacije o načinima putovanja, voznim redovima, stanju na cestama i cijenama benzina. Slijede upiti o marinama posebno o cijenama vezova i uvjetima ulaska stranih brodica u hrvatsko more. Uz to, česti su bili upiti i o cijenama proizvoda i telefoniranja u Hrvatskoj, uvjetima iznajmljivanja automobila, čamaca i jahti, carini te bankarskom i poštanskom poslovanju. O kulturnim događanjima u Hrvatskoj također je bilo dosta upita, kao i o mogućnostima aktivnog provođenja odmora (ronjenje, biciklizam, jahanje, penjanje, golf, pecanje i slično). Također je stiglo i dosta zamolbi za slanje promotivnog materijala, posebno cjenika i brošura o Hrvatskoj. Inače, većina informacija koje su tražene mogu se naći na Internet stranici HTZ-a koja je od ovog ljeta redizajnirana i upotpunjena novim sadržajima kao i linkovima (vezama) ka drugim hrvatskim organizacijama, institucijama i poduzećima kojima turizam nije primarna djelatnost, ali svojim uslugama sudjeluju u turizmu. Po najnovijim podacima iz HTZ-a, u srpnju je njihovu Internet stranicu u prosjeku dnevno otvaralo oko 4500 posjetitelja koji su se prosječno zadržali oko 10 minuta. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙