FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PODRAVKIN DAN RAJČICA U UMAGU

ZAGREB/UMAG, 26. srpnja (Hina) - Koprivnička prehrambena industrija Podravka, koja je najveći proizvođač proizvoda na bazi rajčice u Hrvatskoj, u suradnji s Istarskom županijom, gradom Umagom te proizvođačima rajčice organizator je Dana rajčica koji se danas održava u Umagu.
ZAGREB/UMAG, 26. srpnja (Hina) - Koprivnička prehrambena industrija Podravka, koja je najveći proizvođač proizvoda na bazi rajčice u Hrvatskoj, u suradnji s Istarskom županijom, gradom Umagom te proizvođačima rajčice organizator je Dana rajčica koji se danas održava u Umagu.#L# Program Dana rajčica podijeljen je u dva dijela i to stručnog savjetovanja na kojem će Podravkinim kooperantima proizvođačima rajčica biti prezentirana najnovija saznanja o uzgoju, zaštite i navodnjavanja rajčica, te drugog - "Fešte od rajčica" koja će se večeras održati na Trgu slobode u Umagu. Prihodi od fešte bit će donirani Domu zdravlja Umag za nabavku mamografa. Prošle je godine Podravka prodajom proizvoda na bazi rajčice ostvarila oko 2,5 posto ukupnog prihoda na hrvatskom tržištu te oko 1,5 posto ukupnog prihoda koncerna, pojašnjavaju u Podravci. Od ukupne realizacije grupe proizvoda na bazi rajčice na hrvatskom je tržištu realizirano oko 85 posto, slovenskom tržištu deset posto te BiH tržištu pet posto od ukupne prodaje. Osim uvođenja novih proizvoda na bazi rajčice koji se proizvode u Podravkinoj tvornice Povrće u Umagu, Podravka nastavlja i kontinuiranu suradnji s proizvođačima rajčica na tradicionalnoj točki proizvodnje visokokvalitetne sirovine. Uvođenjem suvremene tehnologije (aseptik linija) u Tvornici Povrće stvoreni su preduvjeti za izlazak na nova tržišta, povećanje prodaje, te jačanje pozicije naspram brojne konkurencije na sadašnjim tržištima, pojašnjavaju u Podravci. Po riječima izvršnog direktora SPJ Voće i povrće Milivoja Šifkorna otvaranjem tržišta Podravka se suočava s agresivnom konkurencijom sličnih proizvoda po znatno nižim cijenama, što pred Podravku postavlja zadatak da maksimalno snizi troškove. Šifkorn dodaje kako je to teško jer je velika razlika između Podravke i konkurencija iz inozemstva budući veliki broj država subvencionira primarnu proizvodnju te na taj način inozemni proizvođači imaju jeftinije sirovine, dok u Hrvatskoj to nije slučaj. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙