FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: SUTRA OTVORENJE PRVOG SUPER KONZUMA U SPLITU

ZAGREB, 25. srpnja (Hina) - Nakon nedavnog otvaranja svog drugog Super Konzuma u Zagrebu, najveći hrvatski maloprodajni lanac Konzum, koji je članica koncerna Agrokor, nastavlja širenje pa će tako sutra otvorit prvi Super Konzum u Splitu, doznaje se iz Agrokora. Splitski Super Konzum prostirat će se na 2.200 četvornih metara prodajne površine, a kupcima će ponuditi 8.000 prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, od čega je 70 posto zastupljenost domaćih proizvođača. Velikom zastupljenošću domaćih proizvoda želimo se što jače povezati s domaćom proizvodnjom i na taj povećati svoju konkurentnosti, budući se u Hrvatskoj osjećaju sve jači utjecaji globalizacija i povećava konkurencija, kažu u Konzumu. Iz Konzuma najavljuju i nova širenja na hrvatskom tržištu, a osim otvaranja svojih maloprodajnih trgovina namjeravaju se širiti i kroz preuzimanje i spajanje sa drugim maloprodajnim hrvatskim tvrtkama. Cilj Konzuma je osvojiti 30 posto udjela na tržištu maloprodaje u Hrvatskoj i da u ovoj godini ostvari promet od milijardu njemačkih maraka. Podaci o ostvarenoj prodaji do sada pokazuju da bi se takav promet mogao realizirati, kažu u Konzumu. Dodaju kako je jedna od niza aktivnosti za povećanje konkurentnosti
ZAGREB, 25. srpnja (Hina) - Nakon nedavnog otvaranja svog drugog Super Konzuma u Zagrebu, najveći hrvatski maloprodajni lanac Konzum, koji je članica koncerna Agrokor, nastavlja širenje pa će tako sutra otvorit prvi Super Konzum u Splitu, doznaje se iz Agrokora. Splitski Super Konzum prostirat će se na 2.200 četvornih metara prodajne površine, a kupcima će ponuditi 8.000 prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, od čega je 70 posto zastupljenost domaćih proizvođača. Velikom zastupljenošću domaćih proizvoda želimo se što jače povezati s domaćom proizvodnjom i na taj povećati svoju konkurentnosti, budući se u Hrvatskoj osjećaju sve jači utjecaji globalizacija i povećava konkurencija, kažu u Konzumu. Iz Konzuma najavljuju i nova širenja na hrvatskom tržištu, a osim otvaranja svojih maloprodajnih trgovina namjeravaju se širiti i kroz preuzimanje i spajanje sa drugim maloprodajnim hrvatskim tvrtkama. Cilj Konzuma je osvojiti 30 posto udjela na tržištu maloprodaje u Hrvatskoj i da u ovoj godini ostvari promet od milijardu njemačkih maraka. Podaci o ostvarenoj prodaji do sada pokazuju da bi se takav promet mogao realizirati, kažu u Konzumu. Dodaju kako je jedna od niza aktivnosti za povećanje konkurentnosti nedavno osnivanje zajedničke tvrtke Konmet sa austrijskim Metro-om čija će osnovna djelatnosti biti nabava roba za oba maloprodajna lanca. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙