ZAGREB, 25. srpnja (Hina) - Nakon nedavnog otvaranja svog drugog Super Konzuma u Zagrebu, najveći hrvatski maloprodajni lanac Konzum, koji je članica koncerna Agrokor, nastavlja širenje pa će tako sutra otvorit prvi Super Konzum u
Splitu, doznaje se iz Agrokora. Splitski Super Konzum prostirat će se na 2.200 četvornih metara prodajne površine, a kupcima će ponuditi 8.000 prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, od čega je 70 posto zastupljenost domaćih proizvođača. Velikom zastupljenošću domaćih proizvoda želimo se što jače povezati s domaćom proizvodnjom i na taj povećati svoju konkurentnosti, budući se u Hrvatskoj osjećaju sve jači utjecaji globalizacija i povećava konkurencija, kažu u Konzumu. Iz Konzuma najavljuju i nova širenja na hrvatskom tržištu, a osim otvaranja svojih maloprodajnih trgovina namjeravaju se širiti i kroz preuzimanje i spajanje sa drugim maloprodajnim hrvatskim tvrtkama. Cilj Konzuma je osvojiti 30 posto udjela na tržištu maloprodaje u Hrvatskoj i da u ovoj godini ostvari promet od milijardu njemačkih maraka. Podaci o ostvarenoj prodaji do sada pokazuju da bi se takav promet mogao realizirati, kažu u Konzumu. Dodaju kako je jedna od niza aktivnosti za povećanje konkurentnosti
ZAGREB, 25. srpnja (Hina) - Nakon nedavnog otvaranja svog drugog
Super Konzuma u Zagrebu, najveći hrvatski maloprodajni lanac
Konzum, koji je članica koncerna Agrokor, nastavlja širenje pa će
tako sutra otvorit prvi Super Konzum u Splitu, doznaje se iz
Agrokora.
Splitski Super Konzum prostirat će se na 2.200 četvornih metara
prodajne površine, a kupcima će ponuditi 8.000 prehrambenih i
neprehrambenih proizvoda, od čega je 70 posto zastupljenost
domaćih proizvođača.
Velikom zastupljenošću domaćih proizvoda želimo se što jače
povezati s domaćom proizvodnjom i na taj povećati svoju
konkurentnosti, budući se u Hrvatskoj osjećaju sve jači utjecaji
globalizacija i povećava konkurencija, kažu u Konzumu.
Iz Konzuma najavljuju i nova širenja na hrvatskom tržištu, a osim
otvaranja svojih maloprodajnih trgovina namjeravaju se širiti i
kroz preuzimanje i spajanje sa drugim maloprodajnim hrvatskim
tvrtkama. Cilj Konzuma je osvojiti 30 posto udjela na tržištu
maloprodaje u Hrvatskoj i da u ovoj godini ostvari promet od
milijardu njemačkih maraka. Podaci o ostvarenoj prodaji do sada
pokazuju da bi se takav promet mogao realizirati, kažu u Konzumu.
Dodaju kako je jedna od niza aktivnosti za povećanje konkurentnosti
nedavno osnivanje zajedničke tvrtke Konmet sa austrijskim Metro-om
čija će osnovna djelatnosti biti nabava roba za oba maloprodajna
lanca.
(Hina) mku ds