ZAGREB, 4. srpnja (Hina) - Osvajanje novih tržišta, razvijanje vlastite robne marke, jačanje marketinške aktivnosti kao i tehničko-tehnološko povezivanje s inozemnim partnerom, ciljevi su koje poslovodstvo tvrtke Ghetaldus d.d. Zagreb
planira ostvariti u narednom razdoblju, istaknuo je direktor tvrtke Josip Mesarić na današnjoj konferenciji za novinare.
ZAGREB, 4. srpnja (Hina) - Osvajanje novih tržišta, razvijanje
vlastite robne marke, jačanje marketinške aktivnosti kao i
tehničko-tehnološko povezivanje s inozemnim partnerom, ciljevi su
koje poslovodstvo tvrtke Ghetaldus d.d. Zagreb planira ostvariti u
narednom razdoblju, istaknuo je direktor tvrtke Josip Mesarić na
današnjoj konferenciji za novinare.#L#
Ghetaldus d.d. Zagreb tvrtka je koja zapošljava 55 djelatnika i
najznačajniji je proizvođač dioptrijskih okvira i sunčanih naočala
u Hrvatskoj.
U prvih je šest ovogodišnjih mjeseci Ghetaldus proizveo oko 100
tisuća okvira za naočale, što je rast proizvodnje od deset posto u
odnosu na isto lanjsko razdoblje, a zabilježen je i rast
fakturirane realizacije, za 15 posto.
Kako je istaknuo Mesarić, tvrtka godišnje proizvede 200 tisuća
okvira, od čega je 20 posto namijenjeno inozemnom tržištu.
Proizvodi Ghetaldusa mogu se naći u Sloveniji, Bosni i Hercegovini,
Makedoniji i Albaniji, a trenutačni zastoj u izvozu je na tržištima
Češke, Mađarske i Rusije. U tijeku su, kazao je Mesarić, kontakti i
pregovori za povratak na tržište Jugoslavije te su u tom smislu
napravljene i neke "pilot probe" u Novom Sadu.
Problemi u poslovanju na domaćem i inozemnom tržištu, pojasnio je
Mesarić, prvenstveno su nelojalna konkurencija te otežana naplata
vlastitih potraživanja.
S obzirom na širinu svoje ponude od socijalnog do luksuznog
programa nezaobilazan partner Ghetaldusa je HZZO, poslovnice
Ghetaldus-Optika, kao i većina optičara diljem zemlje. Nažalost,
kazao je Mesarić, postoje optike koje s njima ne žele poslovati,
obrazlažući to time što žele robu samo stranih dobavljača.
(Hina) tp ds