KOPRIVNICA/ZAGREB, 20. lipnja (Hina) - Prehrambena industrija Podravka u prvih je šest ovogodišnjih mjeseci zabilježila rast prodaje na poljskom tržištu od deset posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, objavili su iz te
tvrtke.
KOPRIVNICA/ZAGREB, 20. lipnja (Hina) - Prehrambena industrija
Podravka u prvih je šest ovogodišnjih mjeseci zabilježila rast
prodaje na poljskom tržištu od deset posto u odnosu na isto lanjsko
razdoblje, objavili su iz te tvrtke.#L#
Financijski efekti širenja asortimana u segmente specijalnih
dodataka jelima, monozačina te uvođenje B marke i uspješne suradnje
s Barillom i Ajinomotom, također su pozitivni te su prihodi od
prodaje porasli 15 posto u odnosu na prvu polovinu prošle godine.
Tržište Poljske, istaknuli su u Podravki, jedno je od
najznačajnijih tržišta te tvrtke, a tijekom prošle godine na njemu
je ostvareno gotovo deset posto ukupnog Podravkinog prihoda.
Prošle je godine unutar slobodne ekonomske zone u gradu Kozstrynu
otvorena nova tvornica Vegete, juha i praškastih proizvoda koja
Podravki omogućuje znatne porezne olakšice, bolju konkurentnost na
poljskom i susjednim tržištima te fleksibilnost u pogledu razvoja
novih proizvoda.
Također, na poljskom tržištu Podravka uspješno surađuje s
talijanskom Barillom, za čije je proizvode ekskluzivni distributer
na tom tržištu, te japanskim Ajinomotom s kojim, osim distribucije,
zajednički radi i na razvoju pojedinih proizvoda.
Tijekom prošle godine zaustavljen je trend pada prodaje Vegete, a
na tržište su plasirani novi proizvodi; specijalni dodaci jelima
pod imenom Vegeta Twist te niz monozačina. Upravo ti proizvodi
predstavljaju rastući segment tržišta dodataka jelima te se u tim
segmentima tržišta i planira daljnji rast, istaknuli su u
Podravki.
Na poljsko tržište Podravka je uvela i B marku univerzalnog dodatka
jelima i počela proizvoditi privatne marke za multinacionalne
trgovačke lance.
"Osim Vegete, uvođenjem novih programa na poljsko tržište,
Podravka se širi unutar cijele kategorije dodataka jelima",
istaknuo je izvršni direktor za tržišta srednje Europe Zoran
Bakliža. Spomenuti segmenti tržišta, dodao je, u porastu su i
Podravin je imperativ širenje cjelokupnog "businessa" na poljskom
tržištu.
(Hina) tp ds