FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PODRAVKA NA POLJSKOM TRŽIŠTU POVEĆALA PRODAJU

KOPRIVNICA/ZAGREB, 20. lipnja (Hina) - Prehrambena industrija Podravka u prvih je šest ovogodišnjih mjeseci zabilježila rast prodaje na poljskom tržištu od deset posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, objavili su iz te tvrtke.
KOPRIVNICA/ZAGREB, 20. lipnja (Hina) - Prehrambena industrija Podravka u prvih je šest ovogodišnjih mjeseci zabilježila rast prodaje na poljskom tržištu od deset posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, objavili su iz te tvrtke.#L# Financijski efekti širenja asortimana u segmente specijalnih dodataka jelima, monozačina te uvođenje B marke i uspješne suradnje s Barillom i Ajinomotom, također su pozitivni te su prihodi od prodaje porasli 15 posto u odnosu na prvu polovinu prošle godine. Tržište Poljske, istaknuli su u Podravki, jedno je od najznačajnijih tržišta te tvrtke, a tijekom prošle godine na njemu je ostvareno gotovo deset posto ukupnog Podravkinog prihoda. Prošle je godine unutar slobodne ekonomske zone u gradu Kozstrynu otvorena nova tvornica Vegete, juha i praškastih proizvoda koja Podravki omogućuje znatne porezne olakšice, bolju konkurentnost na poljskom i susjednim tržištima te fleksibilnost u pogledu razvoja novih proizvoda. Također, na poljskom tržištu Podravka uspješno surađuje s talijanskom Barillom, za čije je proizvode ekskluzivni distributer na tom tržištu, te japanskim Ajinomotom s kojim, osim distribucije, zajednički radi i na razvoju pojedinih proizvoda. Tijekom prošle godine zaustavljen je trend pada prodaje Vegete, a na tržište su plasirani novi proizvodi; specijalni dodaci jelima pod imenom Vegeta Twist te niz monozačina. Upravo ti proizvodi predstavljaju rastući segment tržišta dodataka jelima te se u tim segmentima tržišta i planira daljnji rast, istaknuli su u Podravki. Na poljsko tržište Podravka je uvela i B marku univerzalnog dodatka jelima i počela proizvoditi privatne marke za multinacionalne trgovačke lance. "Osim Vegete, uvođenjem novih programa na poljsko tržište, Podravka se širi unutar cijele kategorije dodataka jelima", istaknuo je izvršni direktor za tržišta srednje Europe Zoran Bakliža. Spomenuti segmenti tržišta, dodao je, u porastu su i Podravin je imperativ širenje cjelokupnog "businessa" na poljskom tržištu. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙