LONDON, 22. lipnja (Hina/Reuters) - Djeca rođena pet do osam tjedana prerano vjerojatnije će imati većih problema u školi nego djeca rođena u terminu, rekli su britanski istraživači.
LONDON, 22. lipnja (Hina/Reuters) - Djeca rođena pet do osam
tjedana prerano vjerojatnije će imati većih problema u školi nego
djeca rođena u terminu, rekli su britanski istraživači. #L#
"Trećina djece rođene između 32. i 35. tjedna gestacije može imati
problema u školi", napisala je dr. Charlotte Huddy iz Kraljevske
bolnice u Leicesteru u studiji objavljenoj u časopisu "Archives of
Disease in Childhood".
Istraživači su pronašli svu djecu iz Oxfordshirea koja su 1990.
rođena pet do deset tjedana prerano, a zatim su razgovarali s
njihovim roditeljima, liječnicima i učiteljima kako bi odredili
njihov uspjeh u školi. Učitelji su ocijenili djecu u šest
područja.
Istraživači su otkrili da je tri posto te djece išlo u posebne
škole, četiri posto je trebalo poseban program, a 25 posto je imalo
pomoć u učenju izvan škole.
Gotovo trećina imala je teškoća s matematikom, pisanjem i finom
motorikom.
"Očito je da je u djece školske dobi rođene između 32. i 35. tjedna
gestacije znatno povećan rizik za teškoće u učenju", napisala je
dr. Huddy.
Prije provedeno istraživanje pokazalo je kako u prerano rođene
djece postoji povećan rizik za teškoće u čitanju i problematično
ponašanje.
(Hina) dgk dgk