ZAGREB, 4. svibnja (Hina) - Prodaja vozila u prva tri mjeseca ove godine porasla je u Hrvatskoj za 38 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, odnosno prodano je više od 17 tisuća vozila u usporedbi s 12,5 tisuća prodanih u
prva tri mjeseca lani.
ZAGREB, 4. svibnja (Hina) - Prodaja vozila u prva tri mjeseca ove
godine porasla je u Hrvatskoj za 38 posto u odnosu na isto razdoblje
prošle godine, odnosno prodano je više od 17 tisuća vozila u
usporedbi s 12,5 tisuća prodanih u prva tri mjeseca lani.#L#
Prodaja vozila marke Citroen u spomenutom je razdoblju također
porasla i to gotovo za 39 posto, rečeno je na konferenciji za
novinare tvrtke Citroen Hrvatska, upriličene u povodu lansiranja
njihovog novog modela automobila C5 na hrvatsko tržište.
Citroen je 1997. godine imao 3,29 posto udjela na hrvatskom tržištu
vozila i od tada gotovo neprekidno ta tvrtka bilježi rast udjela,
koji je na kraju ovogodišnjeg ožujka iznosio 8,03 posto.
Iz Citroena očekuju kako će taj udio na tržištu zadržati do kraja
ove godine, a jedan od bitnih elemenata za to je i izlazak na tržište
novog modela citroenovog automobila C5, kojeg planiraju tijekom
godine prodati ukupno 210 komada.
Automobil C5 spada u visoku klasu automobila, u njemu je Citroen
primijenio najnovije tehnologije, a u samo je konstruiranje
koncern PSA Peugeot Citroen uložio 7 milijardi francuskih
franaka.
U francuskoj tvornici u Rennes la Janaisu dnevno se proizvodi 920
automobila C5 od kojih je trećina namijenjena tržištu Francuske.
Na hrvatskom tržištu automobil C5 moći će se kupiti od početka
idućeg tjedna, a cijena osnovnog modela s benzinskim motorom "na
cestu" iznosit će 148 tisuća kuna. Osnovna oprema automobila C5
uključuje sustav kočenja ABS, šest zračnih jastuka, servo i
rashladni uređaj, te svjetla za maglu.
(Hina) ggr ds