FRANKFURT, 27. travnja (Hina/Reuters) - Povećanje cijena goriva i vrlo visoki troškovi njihovog projekta širenja poslovanja na Internetu, osnovni su razlozi snažnog, gotovo 95-postotnog, pada dobiti njemačke zrakoplovne kompanije
Lufthansa.
FRANKFURT, 27. travnja (Hina/Reuters) - Povećanje cijena goriva i
vrlo visoki troškovi njihovog projekta širenja poslovanja na
Internetu, osnovni su razlozi snažnog, gotovo 95-postotnog, pada
dobiti njemačke zrakoplovne kompanije Lufthansa.#L#
Dok je u prva tri mjeseca prošle godine Lufthansa poslovala s 99
milijuna eura dobiti, u istom ovogodišnjem razdoblju dobit je
iznosila svega pet milijuna eura.
Prihodi od prodaje porasli su u odnosu na isto lanjsko razdoblje, u
prva tri mjeseca ove godine za 15,1 posto, na 3,6 milijardi eura, od
čega se tri milijarde eura odnosi na prihode od avio-prijevoza,
koji su porasli za 16,1 posto.
No, u istom postotku su porasli i materijalni troškovi Lufthanse -
na 1,7 milijardi eura. Troškovi za plaće, te zbog utjecaja
deprecijacije njemačke marke i eura porasli su istodobno za devet,
odnosno 10,5 posto.
Iz Lufthanse nisu željeli komentirati ovo poslovno izvješće prije
konferencije za novinare zakazane za danas kasnije poslijepodne, a
analitičare, razočarane preliminarnim podacima, zanima i kako će
biti razriješen spor kompanije sa sindikatom pilota koji zahtjeva
povećanje plaća za 30-tak posto. Uprava je ponudila 10 do 16,7 posto
veće plaće, no sindikati su to odbili priprijetivši i općim
štrajkom.
(Hina) rub ds