ZAGREB, 25. travnja (Hina) - Hrvatska udruga za zaštitu potrošača (HUZP) trenutačno radi na 193 slučaja ugrožavanja prava potrošača, a svoje aktivnosti namjerava proširivati tijekom ove godine ostvarivanjem uvjeta za izravne kontakte
Udruge s potrošačima, istaknuli su, između ostalog, tijekom redovite Godišnje skupštine HUZP-a.
ZAGREB, 25. travnja (Hina) - Hrvatska udruga za zaštitu potrošača
(HUZP) trenutačno radi na 193 slučaja ugrožavanja prava potrošača,
a svoje aktivnosti namjerava proširivati tijekom ove godine
ostvarivanjem uvjeta za izravne kontakte Udruge s potrošačima,
istaknuli su, između ostalog, tijekom redovite Godišnje skupštine
HUZP-a.#L#
HUZP je prošle godine primio od građana - potrošača oko 400 pisanih
pritužbi, a najviše ih se odnosilo na probleme s, po mišljenju
građana, previsokim računima za telekomunikacijske usluge te
cijenom električne energije. Građani su se još žalili i na
komunalne usluge, zatim na usluge automehaničara i ugostitelja,
kao i na probleme s trgovcima koji nisu građanima željeli
zamijeniti proizvode loše kvalitete.
"Žao nam je što državne institucije nisu bolje prepoznale korisnost
ovakvog sustava javnog monitoringa", rekla je predsjednica HUZP-a
Vesna Brčić-Stipčević podnoseći izvješće o radu te udruge za
proteklu godinu, u kojoj je HUZP od hrvatske Vlade dobio
financijsku potporu u iznosu od 37.500 kuna.
Tijekom ove godine, a u skladu sa financijskim mogućnostima, Udruga
će nastaviti sa akcijama zaštite prava potrošača, a očekuje se i
rješenje pitanja smještaja HUZP-a kako bi se mogli, za razliku od
dosad, ostvarivati i izravni kontakti s građanima - potrošačima
koji smatraju da su im prava ugrožena. Uz rješavanje smještajnih
problema za Udrugu u Zagrebu te uvođenje stalnih dežurstava, u
Udruzi napominju kako su lani prihvatili projekt osnivanja dviju
podružnica u Osijeku i Splitu, no umjesto 680 tisuća kuna u te
svrhe, bilo im je odobreno 50 tisuća kuna, stoga je Udruga taj novac
utrošila u tiskanje letaka za zaštitu potrošača.
HUZP ima oko 610 članova, a prošle je godine postao i članom
svjetske organizacije potrošača - Consumers International (CI), te
europske organizacije potrošača Association of European Consumers
(AEC).
(Hina) ggr ds