ZAGREB, 20. travnja (Hina) - O programu modernizacije Hrvatskih željeznica (HŽ) i planovima za obnovu gradskog prometa u Zagrebu, danas su u Tvornici željezničkih vozila (TŽV) "Gredelj" razgovarali premijer Ivica Račan i zagrebački
gradonačelnik Milan Bandić sa direktorom HŽ-a Marijanom Drempetićem te direktorom TŽV "Gredelj" Damirom Štefanom.
ZAGREB, 20. travnja (Hina) - O programu modernizacije Hrvatskih
željeznica (HŽ) i planovima za obnovu gradskog prometa u Zagrebu,
danas su u Tvornici željezničkih vozila (TŽV) "Gredelj"
razgovarali premijer Ivica Račan i zagrebački gradonačelnik Milan
Bandić sa direktorom HŽ-a Marijanom Drempetićem te direktorom TŽV
"Gredelj" Damirom Štefanom.#L#
U TŽV "Gredelj" došao sam vidjeti kako se ostvaruje strateška
orijentacija hrvatske Vlade na razvoj i investicije, a podsjećam da
je bilo skepse kada je Vlada donijela odluku da se ove godine u
investicije, što se tiče državnih poduzeća, ide s iznosom od 11
milijardi kuna, istaknuo je premijer Račan.
Stimulacija stvaranja hrvatskog proizvoda također je usmjerenje
hrvatske Vlade, a naša je dužnost da se i na ovom području stvori
konkurentni hrvatski proizvod, i doista nas interesira što je sve
potrebno učiniti kako bi dobili naš tramvaj, naš vagon, našu
lokomotivu - proizvod konkurentan i po kvaliteti i po cijeni
uvoznom, dodao je premijer.
"Zahvaljujući vrlo hrabrom i ambicioznom programu Hrvatskih
željeznica, koji je podržala hrvatska Vlada, TŽV Gredelj danas ima
punu zaposlenost pa čak zapošljava i nove radnike", rekao je Damir
Štefan, direktor TŽV "Gredelj". Ta je tvrtka u protekla dva mjeseca
primila 116 novih djelatnika, te sada ukupno zapošljava 1703
radnika.
Istaknuo je još kako je ta tvrtka praktički pred potpisivanjem
ugovora za velik projekt 70 niskopodnih tramvaja za grad Zagreb, a
također i za obnovu pet prigradskih vlakova, a tvrtku očekuje i
preseljenje iz centra grada na lokaciju u Vukomercu.
U TŽV Gredelj ističu kako će njeni radni kapaciteti biti u iduće 3 do
4 godine popunjeni s obzirom na planiranu rekonstrukciju 38
putničkih željezničkih vagona, zatim remont 20 dizel električnih
lokomotiva kao i planiranom izgradnjom tramvaja.
(Hina) ggr ds