ZAGREB, 13. travnja (Hina) - Koncern Agrokor planira intenzivirati svoja investiranja u tržište Bosne i Hercegovine, što potvrđuje i jučerašnji posjet poslovodstva koncerna Sarajavu i susretima sa čelnicima BiH vlasti i gospodarstva,
doznaje se u Agrokora.
ZAGREB, 13. travnja (Hina) - Koncern Agrokor planira intenzivirati
svoja investiranja u tržište Bosne i Hercegovine, što potvrđuje i
jučerašnji posjet poslovodstva koncerna Sarajavu i susretima sa
čelnicima BiH vlasti i gospodarstva, doznaje se u Agrokora.#L#
Agrokorovu spremnost za intenziviranje suradnje s gospodarstvom
BIH podržava i Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) s kojom je
koncern krajem prošle godine sklopio ugovor o kredit vrijednom 170
milijuna eura iz čijih bi se sredstava djelomično trebale
financirati i širenje Agrokora na susjedna regionalna tržišta.
Tijekom posjeta Sarajevu poslovodstvo Agrokora na čelu s
predsjednikom koncerna Ivicom Todorićem susrelo se sa ministrom
privrede u Vladi Kantona Sarajevo Esadom Lučkinom, članovima
predsjedništva BiH Berizom Belkićem i Jozom Križanovićem,
direktorom Kantonalne agencije za privatizaciju Šefkijom Okerićem
te poslovodstvima trgovačkog poduzeća Marketi i prehrambene
industrije Klas.
Agrokor i Klas načelno su dogovorili poslovnu suradnju, o kojoj bi
se uskoro trebao potpisati i ugovor. Ta suradnja odnosit će se na
plasman dijela proizvodnog asortimana Klasa (zamrznut proizvodi,
torte, kolači, tijesta za štrudle tzv. jufke i dr.) preko Agrokora
na hrvatsko tržište, dok bi se Agrokorovi proizvodi preko Klas-ovih
prodavaonica i trgovačke mreže trebali plasirat na BiH-tržište.
Agrokor je zainteresiran i za suradnju s TP Marketi, koji se
trenutno nalazi u procesu privatizacije, a na raspisani teneder do
6. travnja se nije javio niti jedan zainteresirani ulagač. Planovi
koncerna jest ulazak na tržište maloprodaje Bosne i Hercegovine,
kažu u Agrokoru, no u ovom trenutku koncern je spreman za partnerski
odnos s Marketima. Naime, namjera Agrokor je izgradnja i otvaranje
svog trgovačkog centra u Sarajevu i to, ako se dogovori suradnja, u
prostorijama TP Marketa.
Poslovno politika Agrokora temelji se na konceptu regionalnog
ekonomskog povezivanja, posebice zbog sve jačeg utjecaja jake
međunarodne konkurencije u regiji, kažu u koncernu. Dodaju kako
koncern u svom vlasništvu već ima dvije tvornice u BiH i to
mineralnih voda Kiseljak, te sladoleda Ledo u Čitluku, a
namjeravaju intenzivirati svoja ulaganja u to, a i druga regionalna
tržište.
(Hina) mku ds