ZAGREB, 12. travnja (Hina) - Hrvatski telekom (HT) predstavio je na današnjem redovitom susretu s novinarima nove "Opće uvjete za pretplatnike u pokretnim mrežama" (HTcronet i HTmobitel mreži) kao i novosti u prodajnoj strategiji
vezano uz mobilne mreže HT-a.
ZAGREB, 12. travnja (Hina) - Hrvatski telekom (HT) predstavio je na
današnjem redovitom susretu s novinarima nove "Opće uvjete za
pretplatnike u pokretnim mrežama" (HTcronet i HTmobitel mreži) kao
i novosti u prodajnoj strategiji vezano uz mobilne mreže HT-a.#L#
Novim Općim uvjetima jasnije se definiraju prava i obveze
pretplatnika i HT-a, a kako je kazao voditelj Odjela za aktivaciju i
rizik HT-a Janos Mazal, cilj je veća zaštita interesa kako
pretplatnika tako i HT-a. Od sada novi će pretplatnici HT-a u
mobilnoj telefoniji potpisivanjem Zahtjeva za zasnivanje
pretplatničkog odnosa prihvatiti i nove Opće uvjete, što je do sada
bilo razdvojeno na dva dokumenta. Ovim, novim uvjetima HT se
prilagodio europskim standardima jer je njihov sadržaj sličan
onima koji postoje kod većine europskih telekom-operetera,
naglasio je Mazal.
U ovoj godini HT će veću pažnju posvetiti i edukaciji i treningu
prodavača u prodajnoj mreži posebno onih vezanih za mobilnu
telefoniju. Cilj takve prodajne strategije je poboljšanje
kvalitete usluga i zadovoljstvo korisnika, kazao je voditelj
Odjela prodaje za mobilne mreže HT-a Georg Kutschera.
Iznio je i podatak da se HT-ove usluge i telefonski uređaji prodaju
na 5200 prodajnih mjesta (trgovine) te u 71 telekomunikacijskom
centru.
Kutschera je najavio i proširenje tzv. rođendanske ponude
HTcroneta od 14. do 30. travnja ove godine za nove korisnike koji će
priključak na HTcronet u tom vremenu platiti 1 kunu te imati
umanjeni mjesečni račun za 50 kuna u prvih pet mjeseci uz uvjet
jednogodišnje "vjernosti" HTcronetu.
(Hina) tam ds