FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HUP: INDEKS POSLOVNE OPTIMISTIČNOSTI U OŽUJKU SMANJEN

HR-HUP: INDEKS POSLOVNE OPTIMISTIČNOSTI -Financijsko-poslovne usluge HUP: INDEKS POSLOVNE OPTIMISTIČNOSTI U OŽUJKU SMANJEN HUP: INDEKS POSLOVNE OPTIMISTIČNOSTI U OŽUJKU SMANJEN Vrijednost Hrvatskog indeksa poslovne optimističnosti (IPO) izračunatog u ožujku iznosi 51,9, dok je u veljači taj indeks iznosio 52,3, što pokazuje određeno smanjenje poslovne optimističnosti poduzetnika, objavila je Hrvatska udruga poslodavaca (HUP). Veliki poduzetnici i dalje su optimističniji od malih i srednjih, a glavni faktori smetnje i dalje su visoke kamatne stope, porezna politika, korupcija i nedostatak potražnje. U anketi je zabilježen i lagani porast nezadovoljstva poduzetnika porastom cijene rada, tečajem kune i inflacijom, koji su ipak, prema mišljenju poduzetnika, još uvijek među manjim faktorima smetnje. U petoj hrvatskoj anketi za potrebe računanja IPO-a sudjelovalo je oko 50 tvrtki, od čega polovica malih i srednji, a polovica velikih. IPO je pokazatelj povjerenja poslovnih ljudi u gospodarstvo za nadolazeće razdoblje i stoga dobar predskazatelj osnovnih makroekonomskih varijabli. Računa se mjesečno, u rasponu od nula do sto, tako da se kvantificiraju procjene poduzetnika raznim aspektima trenutne i buduće gospodarske situacije. Pritom nije
HUP: INDEKS POSLOVNE OPTIMISTIČNOSTI U OŽUJKU SMANJEN Vrijednost Hrvatskog indeksa poslovne optimističnosti (IPO) izračunatog u ožujku iznosi 51,9, dok je u veljači taj indeks iznosio 52,3, što pokazuje određeno smanjenje poslovne optimističnosti poduzetnika, objavila je Hrvatska udruga poslodavaca (HUP). Veliki poduzetnici i dalje su optimističniji od malih i srednjih, a glavni faktori smetnje i dalje su visoke kamatne stope, porezna politika, korupcija i nedostatak potražnje. U anketi je zabilježen i lagani porast nezadovoljstva poduzetnika porastom cijene rada, tečajem kune i inflacijom, koji su ipak, prema mišljenju poduzetnika, još uvijek među manjim faktorima smetnje. U petoj hrvatskoj anketi za potrebe računanja IPO-a sudjelovalo je oko 50 tvrtki, od čega polovica malih i srednji, a polovica velikih. IPO je pokazatelj povjerenja poslovnih ljudi u gospodarstvo za nadolazeće razdoblje i stoga dobar predskazatelj osnovnih makroekonomskih varijabli. Računa se mjesečno, u rasponu od nula do sto, tako da se kvantificiraju procjene poduzetnika raznim aspektima trenutne i buduće gospodarske situacije. Pritom nije bitan njegov apsolutni iznos, nego odnos prema ranijim vrijednostima. Njegovo računanje omogućuje ulagačima da prije objavljivanja službenih statističkih pokazatelja dobiju uvid u mogućnosti i perspektive tržišta te o poduzetničkim stavovima i očekivanjima.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙