FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NA ZV-U ZATVORENI MEĐUNARODNI SAJMOVI "ČOVJEK I SLOBODNO VRIJEME"

ZAGREB, 25. veljače (Hina) - Na Zagrebačkom velesajmu (ZV) danas je zatvoreno pet međunarodnih sajmova koji su se, prema novoj koncepciji rada ZV-a, prvi put održali u istom terminu i pod zajedničkim nazivom "Čovjek i slobodno vrijeme".
ZAGREB, 25. veljače (Hina) - Na Zagrebačkom velesajmu (ZV) danas je zatvoreno pet međunarodnih sajmova koji su se, prema novoj koncepciji rada ZV-a, prvi put održali u istom terminu i pod zajedničkim nazivom "Čovjek i slobodno vrijeme".#L# U 12 sajamskih paviljona, na 34 tisuće četvornih metara nastupila su 722 izlagača iz 32 zemlje. Ove je godine tako održano pet specijaliziranih sajamskih priredbi - 10. sajam sporta i nautike, 13. međunarodni poslovni turistički sajam ITTF, 7. međunarodni sajam vina i opreme za vinogradarstvo i vinarstvo Vinovita, 5. međunarodni sajam kućnih ljubimaca te 6. međunarodni sajam Vrt i dom. Pojašnjavajući razloge ovogodišnje nove koncepcije sajamskog organiziranja pa u sklopu toga i objedinjavanja navedenih sajmova, generalni direktor Zagrebačkog velesajma Jurica Pavelić istaknuo je srodnost, jer se svima slobodno vrijeme želi učiniti kvalitetnijim i raznovrsnijim. Kao jedan od važnih razloga objedinjavanja i održavanja tih sajmova u ranijem terminu nego dosadašnjih godina Pavelić je naglasio i ovogodišnje očekivanje ranijeg početka turističke sezone u Hrvatskoj, obzirom na uspješnu prošlu, te se tako i publici i izlagačima stvara prilika za pravovremenu pripremu. Nova koncepcija rada ZV-a proizašla je i iz suočavanja, kako je kazao Pavelić, s padajućim trendom posla ne samo ZV-a nego i cjelokupne sajamske industrije u Hrvatskoj u zadnje dvije godine, pa se već prošlog ljeta, u srpnju počeo razrađivati novi pristup i program ne bi li se utvrdili ne samo razlozi pada nego i mjere što kuća treba učiniti da taj pad zaustavi. Izravna poslovna komunikacija gospodarskih subjekata od izuzetnog je značaja i preduvjet ozbiljnjijeg otvaranja hrvatskog gospodarstva prema svijetu, kaže Pavelić tumačeći zašto je ZV napravio i redizajn svojih postojećih priredbi. Razmišlja se i o uvođenju novih sajmova, koji će uvažiti najnovije trendove sajamskog organiziranja te tako pridonijeti ne samo zanimljivosti i većoj posjećenosti priredbi ZV-a nego i održanju i rastu sajamske industrije u Hrvatskoj koja je danas, na žalost, kako je kazao Pavelić, 90 posto koncentrirana u Zagrebu. (Hina)tam db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙